خبرهای داغ:

۳فوتی و ۱۳مصدوم بر اثر حوادث رانندگی در شاهرود و میامی

شاهرود_رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادفات جاده‌ای ۲۴ ساعت‌ها گذشته در محور‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی سه فوتی و ۱۳ مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۹۲
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

۳فوتی و ۱۳مصدوم بر اثر حوادث رانندگی در شاهرود و میامیبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر فرحناز جان‌محمدی یا اشاره به این حوادث اظهار کرد:حادثه واژگونی خودرو پژو پارس در ساعت ۹:۲۲ دقیقه صبح روبروی پاسگاه شهید نوری در محور میامی به شاهرود به وقوع پیوست که ۲ مصدوم برجا گذاشت.
او با اشاره به اینکه این حادثه بر اثر برخورد خودرو به جدول اتفاق افتاد، ابراز داشت: مصدومان حادثه با آمبولانس فراش آباد به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: دومین حادثه در ساعت ۱۶:۱۲ دقیقه رخ داد که براثر واژگونی خودرو سمند یک تن در صحنه حادثه فوت کرد و  چهار تن نیز مصدوم شدند.
او با اشاره به اینکه این واژگونی خودرو در یک کیلومتر مانده به روستای عباس آباد در محور میامی به سبزوار اتفاق افتاد، ابراز داشت: پس از اطلاع از حادثه آمبولانس‌هایی اورژانس و امداد و نجات هلال احمر عباس آباد به صحنه حادثه اعزام شدند.
جان‌محمدی با بیان اینکه رهاسازی مصدومان در همان دقایق نخستین انجام شد، اظهار داشت: چهار مصدوم حادثه پس از انجام اقدام‌های اولیه اورژانسی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود افزود: در حادثه سوم واژگونی پژو ۴۰۵ که در ساعت ۱۶:۳۳ دقیقه در ۱۰ کیلومتری محور طرود به شاهرود رخ داد ۲ مصدوم داشت که توسط اورژانس طرود به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.
او از واژگونی دیگر خودرو پژو ۴۰۵ در ساعت ۱۹:۴۷ دقیقه با هفت سرنشین در محور طرود به شاهرود خبر داد و ابراز داشت: این حادثه ۲ فوتی و پنج مصدوم داشت که آمبولانس‌های اورژانس طرود، معلمان و درمانگاه طرود مصدومان را به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار