خبرهای داغ:

برگزاری دورهمی شاعران و ادیبان شرق استان در شاهرود

شاهرود_ به همت انجمن شعر و ادب ناروان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود، دورهمی شاعران و ادیبان شرق استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۶۳۹
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت روز جوان، دورهمی شاعران و ادیبان به همت انجمن شعر و ادب ناروان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در این مراسم ۱۰ نفر از شعرا شهرستان‌های شاهرود و میامی و دامغان به شعرخوانی پرداخته و در پایان به شعرای برتر لوح تقدیر و جوایزی اعطا گردید.
عباس اعتماد مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان با تاکید بر اثرگذاری زبان شعر و ادب در فرهنگ جامعه از شعرا و ادیبان خواست در راستای ترویج فرهنگ دینی و انقلابی تلاش کنند.
یزدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز در این مراسم با تاکید بر تداوم این دورهمی ها، از اجرای این برنامه‌ها استقبال کرد و خواستار تداوم و غنای فرهنگی این برنامه‌ها شد.
موسوی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود نیز با بیان اینکه توجه به فرهنگ و ادب در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد بر حمایت از این دورهمی‌های فرهنگی ادبی در شهرستان و حضور نسل جوان و نوجوان و پرورش آن‌ها تاکید نمود.

برگزاری دورهمی شاعران و ادیبان شرق استان در شاهرود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار