خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

رتبه برتر سپاه فجر فارس در کشور/ برتری سپاه فجر حاصل تلاس بسیسجیان است

فرمانده سپاه فجر فارس با اعلام برتری سپاه فجر میان همه استان ها، این برتری را حاصل تلاش و زحمات بسیجیان استان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۶۲۷
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در آئین تجلیل از مدافعان سلامت در مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله شیراز، با اعلام اینکه در سال 99 و 1400 سپاه فجر فارس در همه ارزیابی‌ها رتبه برتر را کسب کرده، تاکید کرد: این مایه افتخار است که همه ارزیابی‌ها، سپاه فجر را در همه عرصه‌ها برتر معرفی کردند و اعلام این خبر خوش در آستانه نیمه شعبان مایه خوشحالی است.

وی تصریح کرد: سپاه فارس در هر موضوعی که در کشور ورود کرده، خوش درخشیده و با افتخار می‌گویم که برتر بودن سپاه فجر فارس در کشور، حاصل زحمات بسیجیان است که پرچم سپاه را در میان کشور بالاتر از همه برافراشته است.

سردار بوعلی با یادآوری اینکه در اوایل واکسیناسیون با تجمع عمده مردم مواجه بودیم اظهار داشت: یکی از مراکز اثرگذار واکسیناسیون در استان فارس مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون ثارالله واقع در حسینیه ثارالله شیراز بود.

وی با بیان اینکه در مدت کوتاهی پس از آغاز واکسیناسیون، با ساماندهی کارها روزانه، تعداد زیادی از مردم شیراز در این مرکز واکسینه می‌شدند گفت: همه اینها حاصل از جان گذشتگی بسیجیانی است که خالصانه وارد میدان شدند و دست سپاه را گرفته و به امام و فرمانده خود گفتند که ما در میدان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار