خبرهای داغ:
مسئول پایگاه نسیبه حوزه حضرت خدیجه(س) بهار خبر داد

برپایی بازارچه محلی توسط خواهران بسیجی در روستای زاغه بهار

بهار-مسئول پایگاه نسیبه حوزه حضرت خدیجه(س) بهار از برپایی بازارچه محلی توسط خواهران بسیجی به مناسبت اعیاد شعبانیه در روستای زاغه بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۵۰
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

فاطمه عبدلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان سراسر نور و سرور و شعف است و خواهران بسیجی در راستای ایجاد شور و نشاط بین زنان خانه‌دار روستای زاغه اقدام به برپایی بازارچه محلی و فروش صنایع دستی و موادخوراکی زنان خانه‌دار روستا کردند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با هدف به نمایش گذاشتن صنایع دستی و هنرها و محصولات خانگی خواهران بسیجی برپا شده است، گفت: این نمایشگاه محلی با همکاری بسیج و کتابخانه امام علی(ع) روستای زاغه در ایام اعیاد شعبانیه پذیرای بازدیدکنندگان بود.

مسئول پایگاه نسیبه حوزه حضرت خدیجه(س) بهار با بیان اینکه با هدف ایجاد شور و نشاط در بین زنان روستایی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بازارچه محلی بر اساس نیاز اهالی روستا برپا شد، گفت: در این باراچه محصولاتی از قبیل لبنیات خانگی، خشکبار، بافتنی، عرسک و... عرضه شد.

وی افزود: همچنین در ایام اعیاد شعبانیه مراسم‌های جشن و سرور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار شده و برنامه‌های متنوعی از قبیل ختم صلوات، برگزاری مراسم جشن، ایستگاه صلواتی، اقامه نماز استغاثه و دعای ندبه در روز نیمه شعبان، اهدای سبد معیشتی به نیازمندان و اجرای مسابقات فرهنگی نیز به مناسبت ولادت حضرت حجت(عج) برگزار می‌شود.

برپایی بازارچه محلی توسط خواهران بسیجی در روستای زاغه بهار

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار