خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین؛

تخلف در بازار کالاهای اساسی باید بلافاصله اعمال قانون شود

قاسمی عنوان کرد: تخلف در بازار کالاهای اساسی این استان باید پس از بازرسی و نظارت در همان محل صنفی اعمال قانون شود.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۹۰
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمد قاسمی صبح امروز در نشست ستاد کنترل خروج مرغ از استان قزوین بیان کرد: تخلف در بازار کالاهای اساسی این استان باید پس از بازرسی و نظارت در همان محل صنفی اعمال قانون شود.

وی گفت: تیم‌های نظارت و بازرسی در بازار باید متشکل از سازمان‌های مختلف باشد که در همان نقطه وقوع با حضور قاضی تعزیرات اقدامات و اعمال قانون صورت پذیرد.

دادستان قزوین اظهار کرد: برخوردهای قانونی در حوزه بازار کالاهای اساسی باید از حالت معمول مثل جریمه خارج شود و جنبه بازدارند داشته باشد که این مهم به تعزیرات استان نیز تاکید شده است.

قاسمی عنوان کرد: نظارت و بازرسی در بازار یک کار جمعی است و انتظار این است که برنامه‌ریزی و شیفت بندی‌ها به خوبی اجرایی شوند و دستگاه‌ها و سازمان‌های دخیل در حوزه نظارت بر بازار در کنار سازمان جهاد کشاورزی به این سازمان یاری برسانند.

وی افزود: تشدید برخوردها در ایام تعطیلات نوروز و روند نظارت‌ها همچنان ادامه دارد و هر زمان که بازار به وضعیت عادی برگشت رفتار بازرسان نیز عادی خواهد شد، چرا که در این روزهای سخت پیش رو باید درستکاری افراد را در حوزه بازار مشخص کرد و در روزهای عادی همه پای کار هستند.

قاسمی گفت: ما در تولید مشکلی نداریم، فقط در حوزه توزیع است که باید اقداماتی انجام داد تا محصول به نحو مطلوب به دست مصرف کننده برسد. 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار