خبرهای داغ:

افزایش ۸۴ درصدی بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری بسطام در بودجه ۱۴۰۱

شاهرود_رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بسطام گفت: به پیشنهاد مدیریت روابط عمومی شهرداری بسطام، بودجه بخش فرهنگی و اجتماعی در سال ۱۴۰۱ به میزان ۸۴ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۹۴۲۱۳۹۷
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

افزایش ۸۴ درصدی بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری بسطام در بودجه ۱۴۰۱به گزارش خبرنگار بسیج، نایب رئیس شورای اسلامی شهر بسطام افزود: فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه پایدار می‌بایست مورد توجه جدی مدیران باشد و در همین راستا به منظور اهمیت بخشی مناسب و پس از کارشناسی و آسیب شناسی بودجه فرهنگی در سال‌های قبل، بودجه مصوب از ۲۶۷ میلیون تومان به ۴۹۸ میلیون تومان افزایش یافت.
ناصر شمس اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ علارغم وجود اعتبارات مالی، به جهت نبود ردیف بودجه امکان هزینه کرد در بسیاری از امور فرهنگی و اجتماعی مقدور نبود و لذا با این اصلاحیه، موانع و مشکلات جهت تصمیمات حوزه فرهنگی اجتماعی برطرف شد.
او گفت: البته اعداد ذکر شده در بودجه مصوب، به معنای هزینه کرد دقیق معادل این ارقام نیست بلکه مفهوم آن افزایش اهمیت بخشی به مقوله فرهنگ و امور اجتماعی است که در صورت اولویت بندی و تحت تصمیمات شهردار، قابلیت عملیاتی شدن خواهد داشت.
لازم به ذکر است شهر بسطام به عنوان یکی از ۱۴ شهر نمونه گردشگری بین المللی ایران و دارا بودن پربازدیدترین جاذبه تاریخی استان سمنان و همچنین برخورداری از پتانسیل‌های عدیده فرهنگی، تمدنی و عرفانی از جمله شهر‌های شاخص کشور در حوزه فرهنگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار