مسئول بنیاد مهدویت استان البرز:

انقلاب اسلامی، ظرفیت گسترش آموزه های مهدوی را برای اقشار مختلف فراهم کرده است

مسئول بنیاد مهدویت استان البرز با بیان اینکه انقلاب ظرفیت گسترش آموزه‌های مهدوی را برای همه فراهم کرده است، گفت: توجه به جایگاه نوجوانان و جوانان یکی از رویکردهای بنیاد مهدویت در تحقق گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۲۱۱۴۱
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، گردهمایی ائمه جماعت مساجد مهرشهر با حضور و سخنرانی حجت الاسلام  والمسلمین محمدرضا عسگری، مسئول بنیاد مهدویت استان البرز در مصلای نماز جمعه مهرشهر برگزار شد.

انقلاب اسلامی، ظرفیت گسترش آموزه های مهدوی را برای اقشار مختلف فراهم کرده است

حجت الاسلام  والمسلمین محمدرضا عسگری، مسئول بنیاد مهدویت استان البرز در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ظرفیت گسترش آموزه های مهدوی را برای اقشار مختلف مردم فراهم کرده است، گفت: امروز تعمیق مباحث مهدوی اساس و مبنای کار است اما ممکن است برخی با خرافه ها و رفتار اشتباه اذهان اقشار مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان  را در درک مسائل مهدی دچار انخراف کنند.

وی مطرح کرد: لذا از آنجایی که توجه به جایگاه نوجوانان و جوانان یکی از رویکردهای بنیاد مهدویت در تحقق گام دوم انقلاب است، جایگاه حوزه و به خصوص روحانیون و ائمه جماعات مساجد که با این قشر بیشتر در تماس هستند، می تواند در جلوگیری از این انحرافات بسیار موثر و مفید واقع شود.

حجت الاسلام والمسلمین یدالله رضایی، امام جمعه مهرشهر نیز ضمن قدردانی و تشکر از زحمات ائمه جماعات مساجد مهرشهر  عنوان کرد: تلاش روحانیون و  ائمه جماعت مساجد در جهت ترویج احکام دین مبین اسلام و نهادینه کردن این احکام و فرهنگ نماز بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان امر خطیری است که نزد پروردگار از قرب و جایگاه والایی برخوردار است.

وی در ادامه بیان کرد: لذا با توجه به حربه های تبلیغاتی و فرهنگی دشمنان اسلام و ایران اسلامی نقش این عزیزان در جهت نقش بر آب کردن نقشه های دشمنان می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها