دوره تخصصی تحلیل سیاسی در یاسوج برگزار می شود + (جزئیات ثبت نام )

(دوره تخصصی تحلیل سیاسی) به صورت حضوری در یاسوج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۹۴۷
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد اسماعیل مدبرمقدم عضو نهضت جوانان انقلابی تحلیلگر و دبیر برگزاری دوره در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری دوره تخصصی تحلیل سیاسی در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ در یاسوج خبر داد.

مدبرمقدم بیان کرد: این دوره با حمایت قرارگاه بقیه الله و با همکاری نهادهای استانی (ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، معاونت سیاسی بسیج دانشجویی استان ، مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ) از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ فروردین به مدت ۶ روز از ساعت ۲ تا ۷ عصر در قالب ۱۲ جلسه آموزشی در شهر یاسوج برگزار میگردد.

مدبر افزود : با توجه به فراخوان دوره از همه کسانی که ثبت نام می کنند مصاحبه انجام خواهد شد و کسانی که در مصاحبه پذیرفته شوند در دوره حضور خواهند داشت، همچنین حداکثر سن برای پذیرفته شده ها ۴۰ سال خواهد بود.

مدبرمقدم در پایان گفت: پس از دوره حاضرین در قالب گروهای تحلیلگر سیاسی و جهادتبیین در جلسات مختلف ، مدارس ، مساجد ، همایشها و دانشگاها به تبیین خواهند پرداخت و اساتید دوره نیز از متخصصین نهضت جوانان انقلابی تحلیلگر خواهند بود که از کشور و استان به تدریس دوره می پردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار