خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

استفاده از ظرفیت گردشگری برای توسعه استان در دستور کار قرار گیرد

استاندار قزوین گفت: استان قزوین به عنوان یکی از ظرفیت های گردشگری مهم کشور شناخته می شود و موضوع استفاده از این ظرفیت برای توسعه استان و ارتقاء جایگاه شهر قزوین به عنوان مقصد گردشگری باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۲۰۸۰۹
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، در شورای برنامه ریزی استان قزوین اظهار داشت: در شورای برنامه ریزی تصویب موضوعات بر محور قانون است و مصوبات با توجه به رأی گیری از اعضا به تصویب می رسد.

وی افزود: شورای برنامه ریزی یک مجموعه کلان سیاست گذاری در استان و به نوعی هیئت دولت استان است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: اعتبارات ملی دستگاه ها همچنان باید از سوی مدیران استانی پیگیری شود تا شاهد تخصیص کامل اعتبارات باشیم.

وی اظهار داشت: یکی از آلودگی های بصری استان و به ویژه شهر قزوین در مبادی ورودی است که باید نسبت به ساماندهی وضعیت فعلی اقدام شود.

اعلایی گفت: موضوع گردشگری و ارتقاء جایگاه شهر قزوین و حتی شهرهای دیگر استان به عنوان مقصد گردشگری باید در دستور کار جدی تمامی دستگاه ها قرار گیرد چرا که این استان دارای ظرفیت گردشگری قابل قبولی است و باید در سطح کشور و جهان مطرح شود.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: برای ساماندهی وضعیت مبادی ورودی شهر باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، بسیج، کارکنان دولت و سایر اقشار و با محوریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین استفاده کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار