خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

راهیان نور، مهمترین ظرفیت انقلاب در راستای تعمیق جهاد تبیین است

سرهنگ صادق پور گفت: اردوهای راهیان نور و اعزام مردم انقلابی به معراج رزمندگان دفاع مقدس مناسب ترین و بهترین ظرفیت انقلاب در راستای تعمیق جهاد تبیین در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۲۰۸۰۱
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

قزوین_ سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن گرامیداشت اعیاد مبارک شعبانیه و با اشاره به ایام اعزام کاروان های راهیان نور بیان کرد: اردوهای راهیان نور و اعزام مردم انقلابی به معراج رزمندگان دفاع مقدس مناسب ترین و بهترین ظرفیت انقلاب در راستای تعمیق جهاد تبیین در برابر دشمنان است.

وی افزود: به دلیل وضعیت همه گیری بیماری کرونا در سال‌های اخیر خادمین شهدا از اعزام دلدادگان شهدا به مناطق دفاع مقدس محروم بودند اما امسال کاروان راهیان نور، خوشبختانه به دو صورت اعزام کاروانی و اعزام خودروی شخصی برگزار می‌گردد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک عنوان کرد: تاریخ اعزام مردم شهید پرور شهرستان آبیک به صورت کاروانی و منسجم در تاریخ ششم فرودین ۱۴۰۱ می باشد و تاریخ اعزام و پشتیبانی از خودروهای شخصی در روز های ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ و دوم و هفتم فروردین ۱۴۰۱ به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در جنوب کشور است.

سرهنگ صادقپور در پایان گفت: سهمیه اعزام این دوره، بیش از ۲۵۰ نفر به صورت کاروانی و بیش از ۱۵۰ نفر به صورت خودرویی و شخصی خواهد بود که زائران کربلای ایران از مناطق طلائیه و شلمچه و اروند رود بازدید خواهند کرد که ثبت نام از طریق حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان آبیک انجام می شود و شرط حضور در این اردو تزریق سه دوز واکسن کرونا می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار