خبرهای داغ:
رئیس سازمان انرژی اتمی:

سفر رافائل گروسی به تهران ‌در راستای تعامل متقابل بود/ اجازه اتهام‌زنی را به ‌صهیونیست‌ها نمی‌دهیم

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سفر اخیر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران گفت: این سفر در راستای تعامل متقابل بود.
کد خبر: ۹۴۲۰۶۶۱
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

سفر رافائل گروسی به تهران ‌در راستای تعامل متقابل بود/ اجازه اتهام‌زنی را به ‌صهیونیست‌ها نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد اسلامی در حاشیه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران اظهار داشت: این سفر در راستای تعامل متقابل بود، هرگز اجازه نخواهیم داد که دشمن با شیطنت و نفوذ صهیونیست‌ها به ایران اتهام بزنند.

رییس سازمان انرژی اتمی با تأکید بر تاثیرگذاری ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب عنوان داشت: صفات، بینش و رویکرد مردم در دفاع مقدس موجب اقتدار کشور و پویایی نهال انقلاب اسلامی است؛ اردو کاروان‌های راهیان نور بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب است.

اسلامی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه بیان داشت: تفکر انقلاب اسلامی به همت کسانی که در این دفاع و انقلاب نقش آفرینی کردند، سبب شد تا امروز جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت‌های دفاعی در منطقه تبدیل شود.

وی در پایان پیرامون پیشرفت کشور در صنعت دفاعی و علوم پایه تصریح کرد: با استفاده از پتانسیل‌ و ظرفیت‌های داخلی و با تاسی از مکتب شهدای هسته‌ای، توانایی کشور را در این زمینه افزایش می‌دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار