جانشین تخصصی ستاد بسیج اقشار سپاه استان قزوین؛

۳۰ مسأله استانی توسط کارگروه های مجمع بسیج استان به مرحله عملیاتی رسید

سرهنگ حسینی گفت: در سال جاری مجمع بسیج استان که شامل مجامع شهرستانی نیز می باشد در شش شهرستان برگزار شده که نتیجه فعالیت این مجمع در سالجاری، ۱۱۸ مسأله احصا شده که ۶۹۸ نفر نخبگان بسیجی در این ۱۱۸ مسأله پاسخگو بودند و ۳۰ مسأله به پروژه و کار عملیاتی رسیده است.
کد خبر: ۹۴۲۰۳۶۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان قزوین با حضور مسوولان ارشد استان در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

سید رحمان حسینی جانشین تخصصی ستاد بسیج اقشار سپاه استان قزوین در این مراسم بیان کرد: امروز دهمین اجلاسیه مجمع بسیج استان به دلیل بیماری کرونا با یکسال تاخیر برگزار می شود. مجتمع بسیج بیش از یک دهه در بسیج اقشار قدمت دارد که گروه ها و کارگروه های فعال در این مجمع به یک پختگی رسیدند و امروز محصولات این مجمع را می توان بروز داد.

وی گفت: در سال جاری مجمع بسیج استان که شامل مجامع شهرستانی نیز می باشد در شش شهرستان برگزار شده که نتیجه فعالیت این مجمع در سالجاری، ۱۱۸ مسأله احصا شده که ۶۹۸ نفر نخبگان بسیجی در این ۱۱۸ مسأله پاسخگو بودند و ۳۰ مسأله به پروژه و کار عملیاتی رسیده است و امروز سه طرح بیان و ارایه می شود و هنوز سی طرح نیاز به فرصت مناسب برای تبیین می باشد.

جانشین تخصصی ستاد بسیج اقشار سپاه استان قزوین اظهار کرد: اولویت ما ارایه طرح هاست و ۶۹۸ نخبه بسیجی در قالب اندیشکده مطالعات راهبردی ایران اسلامی سازماندهی شده اند که این اندیشکده در سومین سال فعالیت خود اساسنامه مشخصی دارد و این جامعه نخبگانی در آن سازماندهی شده اند و در حالی که پیک شدید کرونا وجود داشت توانستند ۱۱۸ مسأله در استان احصا نمایند.

سرهنگ حسینی گفت: مجموعه بسیج و اندیشکده مطالعات راهبردی ایران اسلامی ایران، این آمادگی را دارد که با نهادهای استان همکاری لازم را انجام دهد و طرح های خود را در اختیار حاکمیت قرار دهد تا به حاکمیت جهت احصا مسایل و نتیجه آن یاری رساند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار