دیدار و تجلیل دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از جانبازان ستاد نماز جمعه یاسوج

جانبازان ستاد نماز جمعه شهر یاسوج به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز در دیداری صمیمی از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۴۲۰۱۲۴
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در دیدار به دستور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان انجام شد حجت الاسلام حمزه پیش قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به همراه حجت الاسلام امیر مردانی رئیس ستاد نماز جمعه و جمعی از جوانان ستاد ستاد نماز جمعه یاسوج با جانبازان این ستاد در مرکز استان دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام پیش قدم در این دیدار مهمترین شاخصه های انقلابی گری که در یک دهه اخیر در کلام مقام معظم رهبری در توصیه به جوانان و ‌ نوجوانان می‌توان از آن سخن گفت را اینطور تبیین کرد و گفت: یک جوان انقلابی در وهله ی اول باید بصیر باشد و در کنار این بصیرت، دارای روحیه جهادی باشد تا بتواند در پیشرفت نظام و انقلاب نقش آفرینی نماید‌.
وی نقطه ی اتصال این دو شاخصه را در کلام رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین دانست و افزود: دشمن درصدد تغییر هویت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: حمله دشمن بر باور و اعتقاد جوانان در عصر حاضر از خاصیت جنگ نرم است و راه مقابله با این جنگ، جهاد تبیین است که قطعا کارآمدترین راه برای مبارزه با حمله ی دشمن است.
وی هدف دشمن در این جنگ نرم را ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب دانست و بیان کرد: دشمن در حال طراحی این تفکر است که به جامعه تلقین کند که نظام حاکم کارایی لازم را در بحث مدیریتی ندارد و لذا پیوسته در حال حمله به آرمان‌ها و اهداف و برنانه های انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام پیش قدم هدف از جهاد تبیین را معرفی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بعد از چهار دهه به نسل جوان و‌ نوجوان و جامعه جهانی دانست و افزود: آشنایی نسل هایی که انقلاب ندیدن و با مبانی انقلاب آشنایی ندارند از مهم‌ترین برنامه های ضروری در دوران کنونی انقلاب است و همه ما در این جهاد باید نقش آفرینی کنیم.
وی هدف دیگر دشمن در این جنگ نرم را تغییر هویت جوانان ‌‌و نوجوانان ذکر کرد و گفت: لشکر دشمن با طراحی مناسبت های پوچ و بی ارزش به جای مناسبتهای ملی، مذهبی با هدف حمله به باور و اعتقاد جوانان ایران اسلامی است و با جایگزین کردن مناسبت های پوچ و بی ارزش سعی در کمرنگ کردن مناسبت های ملی و مذهبی دارد. لذا جهادگران تبیین در لبیک به ندای ولی و حجت زمان خود، وظیفه دارند که رسالت خود مبنی بر خنثی نمودن نقشه های شوم و باطل دشمن را به بهترین نحو انجام دهند.
حجت الاسلام پیش قدم در ادامه یکی از مهمترین ابزارهای مورد نیاز جامعه در عصر حاضر را فضای مجازی دانست و افزود :دشمن از فضای مجازی به عنوان سلاح در جنگ فرهنگی استفاده میکند و به وسیله آن تیرهای زهرآگین خود را آماج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران میکند، و هدفی جزء بی هویت کردن ‌‌نوجوانان و‌ جوانان ما ندارد.
وی نقش آفرینی مثبت و سازنده در فضای مجازی را که عرصه ی جولان دادن دشمن است را ‌نوعی جهاد تبیین برشمرد و ابراز داشت: دشمن دیگر به دنبال جنگ سخت و رودرو با انقلاب و جوانان ما نیست و لذا آرایش جنگ امروز با سلاح خاص خود بر روی موضوع فرهنگ ها است و امروز جهاد تبین کمک می کند که جوانان و نوجوانان ما، در این جنگ اماج گلوله های بی باوری و بی اعتقادی قرار نگیرند و مسیر درست حق را از باطل تشخیص دهند، و نقش و جایگاه دستگاهای فرهنگی در این میدان نبرد بسیار موثر است.
وی سربازان این جنگ را آحاد ملت ایران دانست و افزود: امروز با توجه به استفاده بیشتر جامعه از فضای مجازی بهترین فرصت جهاد در راه انقلاب شهیدان و آرمان های معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) است.

در پایان این دیدار از جانبازان سرافراز ستاد نماز جمعه یاسوج،  حاج مهدی خسروی و حاج غلام حسین قاسمی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

دیدار و تجلیل دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از جانبازان ستاد نماز جمعه یاسوجدیدار و تجلیل دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از جانبازان ستاد نماز جمعه یاسوجدیدار و تجلیل دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از جانبازان ستاد نماز جمعه یاسوجدیدار و تجلیل دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از جانبازان ستاد نماز جمعه یاسوجدیدار و تجلیل دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از جانبازان ستاد نماز جمعه یاسوج

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار