مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفتگو بابسیج:

با رسانه میتوان درد‌های پنهان اجتماعی و مشکلات اقتصادی را برطرف کرد

ساری-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه امروز رسانه میتواند درد‌های پنهان اجتماعی و مشکلات اقتصادی را برطرف کند، اضافه کرد:رسانه چشم و زیان مسئولین است.
کد خبر: ۹۴۱۹۹۴۱
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

خبرگزاری بسیج، سردار ملکی در حاشیه اختتامیه جشنواره ابوذر در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به جنگ‌های سخت، نیمه سخت و جنگ نرم، گفت: در این عصر رسانه  یک ابزار، قدرت جهانی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اهمیت رسانه و تحریفاتی که رسانه‌های مخالف برعلیه انقلاب انجام میدهند، افزود: رسانه میتواند جای شهید و جلاد راعوض کند.

سردار ملکی به جنگ روسیه و اوکراین هم اشاره کرد و ادامه داد: رسانه در افکار عمومی اثرمی گذارد که مردم چگونه فکر کنند یا به چه موضوعاتی بپردازند اما سالهاست در یمن، افغانستان  و .. جنگ است، اما رسانه‌های غربی با رویکرد دوگاته به این جنگ‌ها نمی‌پردازند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر گفت:بسیج رسانه کار بزرگی انجام داده است و این جشنواره موجب تقویت و تشویق فعالان رسانه می‌شود.

سردار ملکی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت رسانه، خاطرنشان کرد: اگر مسولان ما در حوزه‌های مختلف به رسانه و حقیقت آن توجه کنند، میتوانند موفق عمل کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران  با تاکید بر اینکه امروز رسانه میتواند درد‌های پنهان اجتماعی و مشکلات اقتصادی  را حل کند، اضافه کرد:رسانه  چشم و زیان مسئولین است و باید مسئولان از انتقادات خبرنگاران استقبال کنند و اگر چنین نگاهی را داشته باشند، موفق هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار