خبرهای داغ:
طی سفرهای استانی صورت گرفت؛

بازدید استاندار قزوین از واحد توسعه قوای محرکه تیوان

صبح امروز مهدی اعلایی استاندار قزوین و هیات همراه در سفر به شهرستان آبیک از واحد توسعه قوای محرکه ایوان وابسته به گروه خودروسازی بهمن بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۸۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز مهدی اعلایی استاندار قزوین و هیات همراه طی سفرهای استانی به شهرستان آبیک سفر کرد و طی این سفر از واحد توسعه قوای محرکه ایوان وابسته به گروه خودروسازی بهمن بازدید شد.

استاندار قزوین در این دیدار ضمن تقدیر از گروه خودروسازی بهمن بیان کرد: از سرمایه گذاری و حضور گروه بهمن در قزوین استقبال می کنیم و کمک می کنیم موانع پیش رو این مجموعه برای توسعه استان برداشته شود.

وی گفت: مجموعه واحد تیوان یک مجموعه بعنوان الگو و نشان در صنعت خودرو و کانون توجه دولت است. امروز مردم در بحث خودرو دلخور هستند و با دستور ویژه رییس جمهور در صنعت خودرو سازی و حضور تیوان در استان قزوین مسوولیت ما برای اینکه در کنار شما باشیم سنگین تر می شود.

اعلایی عنوان کرد: از صنعت کاران خودرو می خواهیم استان قزوین را به عنوان انتخاب خود قرار دهند و برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاران بهمن دیزل طرف مشورت آنها باشند.

شرکت توسعه قوای محرکه تیوان با هدف تولید موتور سه سیلندر کم مصرف و پرقدرت ، خدمات ماشین کاری فلزات، موتور بنزینی و موتور پایه گاز سوز در دست احداث و تجهیز است و با ظرفیت اشتغال مستقیم برای ۵۵۹ نفر و سرمایه گذاری۴۲ میلیون یورو جهت خرید تجهیزات و ماشین آلات مشغول به کار است.

مهمترین ویژگی این طرح تولید موتورهای بهینه یورو ۶ است که کم مصرف و پرقدرت می باشد و سهم خوبی جهت جلوگیری از خروج ارز از کشور دارد.

تیوان دارای ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار موتور در سال و پاسخگوی نیمی از نیاز خودروسازان است.
این موتور مطابق با آخرین فناوری روز دنیا طراحی شده است و تولید آن سبب ایجاد جهش سه دهه‌ای فناوری تولید موتور خودرو در داخل کشور می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار