سردار اشتری عنوان کرد؛

ارائه میلیون‌ها خدمت به مردم توسط انتطامی کشور/برخورد مقتدرانه پلیس با قانون گریزان

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس سالیانه میلیون‌ها خدمت به ملت ارائه می‌کند، گفت: تغییر ساختار نیروی انتظامی منشاء خیر و برکت خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۸۲۷
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کشور صبح امروز (سه‌شنبه) در همایش سراسری و نشست تخصصی روسای پلیس راهور و راه‌ استان‌ها، معاونین و روسای مراکز تخصصی ستاد پلیس راهور با اشاره به ابلاغ ساختار جدید نیروی انتظامی از سوی فرمانده معظم‌کل قوا، اظهار داشت: این ساختار منشاء خیر و برکت در نیروی انتظامی خواهد شد و تاکنون در این سطح چنین تغییر و تحولی نداشته‌ایم.

ارائه میلیون‌ها خدمت به مردم توسط انتطامی کشور/برخورد مقتدرانه پلیس با قانون گریزان

وی ادامه داد: امیدواریم با عملکرد خوبمان بتوانیم پاسخگوی اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

سردار اشتری با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته انتظامی کشور تصریح کرد: پلیس وظیفه مهمی در بحث امنیت و ارتفا امنیت دارد؛ امنیت در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... تعاریف مختلفی دارد.

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود به موضوع خدمت رسانی ناجا اشاره داشتند و فرمودند خدمات خود را ارتقا دهید.

وی گفت: یک بُعد موثر انتظامی کشور خدمت به مردم است؛ ما هر چقدر بتوانیم به مردم خدمات رسانی کنیم به وظیفه ذاتی خودمان عمل کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی کشور افزود: پلیس علاوه بر برقراری امنیت یک نهاد خدمت‌رسان است و سالیانه میلیون‌ها خدمت به ملت ایران خدمات رسانی می‌کند.

سردار اشتری گفت: کنترل ترددها، ارتقا فرهنگ ترافیک و برداشتن موانع برای کاهش فوتی‌ها ازجمله خدماتی است که ناجا ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمت به مردم نیازمند راهبرد و برنامه هستیم و سهم دستگاه‌ها در ارائه خدمت و کاهش تصادفات مشخص است که باید همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و این مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه تعدادی موتورسیکلت و ماشین در پارکینگ‌ها رسوب کرده است، خاطرنشان کرد: در یک کار جهادی در سراسر کشور با کاهش هزینه‌ها هزاران موتور و ماشین به صاحبانشان تحویل داده شد و باید این کار ادامه داشته باشد.

سردار اشتری گفت: هر استانی که در حوزه ترخیص موتور و ماشین عملکرد بهتری داشته باشد تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی در پلیس راهور چشمگیر بوده است، گفت: باید از فناوری‌های روز در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه سالیانه بیش از یک میلیون خودرو به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه می‌شود، گفت: در حال حاضر بیش از ۳۸ میلیون وسلیه نقلیه در کشور در حال تردد هستند.

وی اضافه کرد: اعمال قانون به نفع مردم است و باید با کسانی که باعث ناامنی در جاده‌ها می‌شوند با اقتدار برخورد کرد‌.

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: کلانتری‌ها و پلیس راهور بیشترین ارتباط را با مردم دارند و خوشبختانه طبق آمارها و نظرسنجی‌ها میزان رضایت نسبت به آن‌ها افزایش داشته است.

سردار اشتری گفت: پلیس با کسانی که قانون گریز هستند با اقتدار برخورد می‌کند.

وی درخصوص قرارگاه نوروزی اظهار کرد: سلامت ماموران راهور برای ما مهم است و هیچگاه پلیس در کمین قرار نمی‌گیرد و باید در جایی باشید که پلیس دیده شود.

ارسال نظرات