فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

سپاه پاسداران ، نماد مکتب و نهضت سیدالشهدا(ع) است/ سپاه از مردم، با مردم و برای مردم در همه صحنه ها به دنبال فرصت سازی و رفع تهدیدات است

سردار کریمی اقتدار سپاه پاسداران در دهه پنجم انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورا و معنویت حاکم در این نهاد مقدس خواند و گفت:پاسداران با رسالت عاشورایی حماسه آفرینی می کنند و لذا سپاه ، نماد مکتب و نهضت سیدالشهدا(ع) است.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۶۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، در دیدار با فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاونین مرکز پدافند هوایی اراک اظهار کرد: نامگذاری روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان روز پاسدار که از ابتکارات حضرت امام(ره) بود نشان از اهمیت و ویژگی های نهاد مقدس سپاه دارد و پاسداران با روحیه عاشورایی و اقتدا به مولای خود امام حسین(ع) در میدان های مختلف نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: سپاه پاسداران در طول ۴۳ سال گذشته با هدایت های امامین انقلاب اسلامی و پشتوانه بسیج مردمی در همه صحنه ها و شرایط ، حضوری به موقع، کارآمد و مجاهدانه داشته و پاسداران در طول این سال ها نشان دادند که نوکر و خادم مردم هستند و آمادگی لازم برای هرگونه جانفشانی و ایثار را دارند.

سردار کریمی بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های سیره اباعبدالله الحسین(ع) دفاع همه جانبه از ارزش های اسلام و شجاعت در مقابل با ظلم و ستم و حمایت از مظلومین است و لذا سپاه، پاسدار واقعی ارزش های اسلامی است و حسینی زیستن و حسینی ماندن از ویژگی های برجسته پاسداران است.

وی اقتدار سپاه پاسداران در دهه پنجم انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورا و معنویت حاکم در این نهاد مقدس خواند و گفت:پاسداران با رسالت عاشورایی حماسه آفرینی می کنند و لذا سپاه ، نماد مکتب و نهضت سیدالشهدا(ع) است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: ساختن ایران قوی از مهمترین اهداف سپاه پاسداران است و سپاه از مردم، با مردم و برای مردم در همه صحنه ها به دنبال فرصت سازی و رفع تهدیدات است و پاسداران با اعتماد به نصرت الهی و صداقت وارد هر میدانی می شوند.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد سپاه در گام دوم انقلاب حرکت به سمت قوی شدن در همه ابعاد است،گفت: با تکیه بر بیانیه گام دوم‌ انقلاب و بیانات نورانی مقام معظم رهبری در این راستا شتابنده حرکت خواهیم کرد و در کنار سایر نیروهای مسلح در اجرای ماموریت ها از جمله پاسداری و حفاظت همه جانبه از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم پیش می رویم.

سردار کریمی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت رهبری های حکیمانه امامین انقلاب، حضور مردم در صحنه های مختلف و مجاهدت نیروهای مسلح امروز در اوج اقتدار است و دشمن در همه راهبردها علیه ملت ایران با شکست جدی مواجه شده است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز به برکت روحیه دینی ، معنوی و انقلابی حاکم در ارتش جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت های چشمگیر و حضور ارتشیان با غیرت در همه صحنه ها و عرصه های مختلف هستیم و رویکرد ولایتمداری، دانش محوری، تخصص، تجربه و مردم داری ارتش بسیار قابل تقدیر است و ارتش امروز موجب دلگرمی مردم و اقتدار نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار