مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایوان؛

سپاه پیشاهنگ انقلاب در تمام صحنه هابوده است

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه ایوان گفت:امروز ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح با اقتدار و با صلابت بویژه نیروی قدس سپاه زیر سایه مقام عظمای ولایت به عنوان جزیره باثبات امنیت و آرامش بوده و این امنیت بی بدیل و مثال زدنی است.
کد خبر: ۹۴۱۹۴۲۳
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام علی احمدیان مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه ایوان با تبریک میلاد امام حسین وروز پاسداربا بیان اینکه نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن از جمله وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت:کوشش مستمر در تحقق آرمان های الهی از جمله وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

احمدیان ادامه داد:همانطور که امام حسین(ع) با خون خود اسلام را حفظ کردند پاسداران نیز در راه حفظ نظام و انقلاب خون خود را فدا می کنند.

وی، معنویت، توسل به اهل بیت(ع) و خشوع را از ویژگی های پاسدارن دانست و تصریح کرد: پاسدار انقلاب اسلامی باید نه تنها در عرصه داخلی بلکه در تماعی عرصه های خارجی هم حضور داشته باشد.

احمدیان نیز با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت و دفاع از انقلاب شبانه روز تلاش می کنند، گفت: امروز ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح با اقتدار و با صلابت بویژه نیروی قدس سپاه زیر سایه مقام عظمای ولایت به عنوان جزیره باثبات امنیت و آرامش بوده و این امنیت بی بدیل و مثال زدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین احمدیا با بیان اینکه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاخ آمریکا را شکسته اند، گفت: ما افتخار می کنیم که نیروهای جان برکف و ولایتمدار پاسداران انقلاب اسلامی با سریعترین حرکت، شاخ دشمن تا بن دندان مسلح را شکسته و درس به استکبار جهانی دادند.

وی سپاه را یک نیروی انقلابی و مقتدر معرفی کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی انقلابی است که به برکت روحیه انقلابی و جهادی و با نیروهای مومن، متعهد، پابه کار و ولایتمدار قلدرترین کشورها را زمین گیر کرده است.

وی با اشاره به به نقش آفرینی های سپاه و پاسداران در عرصه های مختلف، اظهار کرد: سپاه پاسداران از زمان تشکیل تا امروز نقش های فراوانی در کشور داشته و به نحو احسن به این نقش های خود عمل کرده و توانسته انقلاب را از گردنه های سخت عبور دهد.

احمدیان با بیان اینکه امام راحل(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود، افزود: سپاه یک نیروی اعتقادی، ایدئولوژی و مکتبی است و دفاع از مرزهای فیزیکی و اعتقادی از اصلی‌ترین وظیفه این نیرو به شمار می‌رود.

وی گفت: سپاه پاسداران در طول بیش از چهار دهه عمر انقلاب اسلامی، در خارج از مرزها نیز با حمایت از محرومان، نقشه ها و توطئه های جنایتکاران و دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار