فرمانده سپاه ساوه خبر داد:

۱۲۰۰بسته معیشتی کمک های مومنانه ویژه اعیاد شعبانیه در ساوه توزیع می شود

سرهنگ دستجانی گفت:هدف از رزمایش کمک‌های مومنانه کمک به محرومان جامعه ما و یک سنت حسنه در بین جامعه است که ما بایستی در جامعه اسلامی این نوع دوستی و کمک به همنوعان خودمان را در دستور کار خود قرار بدهیم..
کد خبر: ۹۴۱۹۲۰۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت‌الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه درحاشیه رزمایش کمک‌های مومنانه در مسجد مسلم ابن عقیل ساوه گفت: بحث حضور ما در مسجد با توجه به ایام موالید ماه مبارک شعبان و ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام مصادف با روز پاسدار ۱۲۰۰ بسته کمک مومنانه به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در این ایام توسط پایگاه‌های بسیج و مساجد ان شاالله تقدیم ولی نعمتان انقلاب خواهد شد که با توکل بر خداوند متعال بتوانیم تکلیف خودمان را در این ایام به خوبی انجام دهیم.

سرهنگ دستجانی نقطه قوت سپاه را در مردم داری دانست و تصریح کرد: نقطه قوت سپاه اتکا به مردم و پشتوانه این مردم است لذا در این برهه زمانی که به جهت وضعیت معیشتی محدودیت وجود دارد تکلیف خودمان است که هم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته باشیم و رسالت خودمان را انجام دهیم و نیاز مردم عزیز را در این برهه تا آنجایی که مقدور است انشاءالله برآورده کنیم.

او به برنامه‌های دیگر سپاه در رابطه با کمک‌های مومنان در ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و افزود: در بحث عید نوروز و فرارسیدن ماه مبارک رمضان هم یک مرحله رزمایش و کمک‌های مومنانه در پیش خواهد بود.

فرماندهی ناحیه سپاه در رابطه با هدف سپاه کمک به محرومان و نیازمندان است ادامه داد: هدف از رزمایش کمک‌های مومنانه کمک به محرومان جامعه ما و یک سنت حسنه در بین جامعه است که ما بایستی در جامعه اسلامی این نوع دوستی و کمک به همنوعان خودمان را در دستور کار خود قرار بدهیم به ویژه در این ماه‌های مبارک که قرار داریم.

وی در آخر سنت ائمه معصومین که سفارش دین است را مورد تاکید قرار داد و گفت: کمک به همنوعان که سفارش دین است و هم سنت معصومین انجام آن در این ماه بسیار خوب و مبارک است همه مردم عزیز ما و خیرین عزیز ما هم با توجه به فرمان مقام معظم رهبری انشاالله این سلسله رزمایش‌ها برای ایجاد امید و شور و شعف در بین جامعه اسلامی اتفاق بیفتد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار