فرمانده سپاه کربلا:

تفکر پاسداری از اسلام مرز نمی‌شناسد /سپاه در مسیر تداوم نهضت حسینی گام برمیدارد

ساری-فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه تفکر پاسداری از اسلام و جهادی عاشورا مرز نمی‌شناسد، گفت:سپاه پاسداران برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه در مقابل جبهه کفر ایستاده است.
کد خبر: ۹۴۱۹۱۴۵
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

تفکر پاسداری از اسلام مرز نمی‌شناسد /سپاه در مسیر تداوم نهضت حسینی گام برمیدارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا شامگاه شنبه ۱۴ اسفند ماه در برنامه زنده تلویزیونی «مازرونی شو» که از سیمای مرکز مازندران پخش شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز میلاد سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار، سالروز میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (سلام الله علیها) و روز جانباز و همچنین سالروز میلاد حضرت زین العابدین حضرت سجاد (علیه السلام) و روز آزادگان، با اشاره به نامگذاری روز ولادت امام حسین (علیه السلام) به عنوان روز پاسدار  گفت: پاسداران راهی که امام حسین (ع) به تصویر کشید را در هشت سال دفاع مقدس تداوم بخشیدند.

تفکر پاسداری از اسلام مرز نمی‌شناسد /سپاه در مسیر تداوم نهضت حسینی گام برمیدارد
سردار مسلمی با بیان این مطلب که راه و حرکت سپاه پاسداران از بدوتشکیل تا امروز و آینده همیشه  راه حسینی است، افزود: وقتی ولادت امام حسین (علیه السلام)  روز پاسدار نامیده می‌شود یعنی هر کجا یزیدی در جهان سر برآورد پاسداری از تبار حسینی برای دفاع از دین قدم علم می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه تفکر پاسداری از اسلام و جهادی عاشورا مرز نمی‌شناسد، ادامه داد:امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده استکباری که در جاهلیت مدرن  فرو رفته اند، و سپاه پاسداران برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه در مقابل جبهه کفر ایستاده است.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات رسانی و محرومیت زدایی سپاه هم اشاره کرد و گفت: سپاه در کنار ماموریت اصلی و ذاتی خود که حفظ نظام اسلامی و دستاورد‌های انقلاب و امنیت پایدار است، خدمات رسانی و محرومیت زدایی را در ماموریت‌های خود گنجانده است.

فرمانده سپاه کربلا به اقدامات سپاه استان در بخش آبرسانی هم اشاره کرد و گفت: با توجه به چالش آبی در مازندران امسال ۱۵۰ میلیارد تومان برای طرح آبرسانی به ۱۳۵ روستای محروم، هزینه شده است.

سردار مسلمی  از طرح آبرسانی به ۳۵۰ روستای محروم در دو سال آینده هم خبر داد و افزود:با کمک آبفای استان ما مشکل چالش آبی را برای همیشه برطرف خواهیم کرد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به هزینه  ۳۱۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و غیر عمرانی  توسط بسیج سازندگی سپاه استان اضافه کرد:راه سازی و ساخت جاده بین مزارع برای کشاورزان بالا دست شرق مازندران، از جمله اقدامات است.

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش خانه مددجویان نیاز به ۶ هزار مسکن دارد، گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که بین سپاه و کمیته امداد منعقد شد، در سال  ۹۹ حدود ۴۹۶ مسکن مددجویی  توسط سپاه کربلا ساخته و تحول شد.

فرمانده سپاه کربلا از ساخت یک هزار ۲۳۰ مسکن مددجویی که امسال و سال اینده هم در حال ساخت و تحویل است، خبر داد و گفت: با ساخت این حجم از مسکن، بخش قابل توجهی از مشکلات مسکن مددجویان در حال رفع است.

سردار مسلمی در ادامه با تاکید براینکه سپاه در حوادث غیرمترقبه همیشه در کنار و کمک کار دولت است، اضافه کرد: در حوزه تامین امنیت نیز سپاه در تلاش برای بالابردن ضریب امنیت در کشور است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه موضوع امنیت یک مسئله حیاتی برای مردم و جامعه است، گفت: در جایی که احساس کردیم که مردم شهری بخاطر وجود اراذل و اوباش احساس ناامنی می‌کنند، ورود پیدا می‌کنیم.

سردار مسلمی از طرح ضربتی برای دستگیری ۳۰ نفر از اراذل و اوباش در دو شهر از شهرستان‌های مازندران هم خبر داد و گفت:در حال حاضر آرامش و امنیت مورد رضایت مردم در ان دوشهر حاکم شده است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه ما به عنوان یک سرباز و خدمتگزار در حوزه‌های مختلف در کنار مردم هستیم، خاطرنشان کرد: با تشکیل قرارگاه شهید امانی، نظارت بر بازار هم با حضور بسیجیان در حال انجام است.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه برخی در لباس بازاریان در حال اختلال در بازار هستند، افزود: سپاه مال مردم است و آنچه که در توان سپاه است را برای حل مشکلات مردم بکار گرفتیم.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود از اعزام ۷ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب هم خبر داد وگفت: ان شاء الله در این اقدام بزرگ فرهنگی در استانه عید نوروز این تعداد به مناطق اعزام و از دستاورد‌های فرهنگی آن بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها