خبرهای داغ:

تصویب اعتباربخشی آموزش پزشکی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

شاهرود_سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از تصویب اعتباربخشی آموزش پزشکی عمومی این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۹۱۳۳
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

تصویب اعتباربخشی آموزش پزشکی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، اسمعیل علی‌بیکی اظهار کرد: حکم اعتباربخشی دوره آموزشی دکتری پزشکی عمومی این واحد دانشگاهی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب شد.
او افزود: ارزیابی اعتباربخشی پزشکی عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) وابسته به این واحد دانشگاهی توسط اعضای تیم ارزیابی بیرونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌منظور بررسی استاندارد‌های ملی دوره پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی انجام شد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود اضافه کرد: در این ارزیابی اعضای تیم بازرسی به بررسی حیطه‌های مختلف اعتباربخشی پرداختند و با بازدید از عرصه‌های بالینی بیمارستان و آزمایشگاه‌های دانشکده از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و ظرفیت‌های این حوزه‌ها قرار گرفتند.
علی‌بیکی گفت: همه تلاش و همت کادر درمان و آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در راستای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به مردم و دانشجویان پزشکی بوده و باعث افتخار است که همه‌ساله این مجموعه از اعتباربخشی و بازرسی‌های مربوطه سربلند بیرون می‌آید.
به گزارش بسیج، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود دارای یک بیمارستان یک‌صد تختخوابی و دانشکده علوم پزشکی با رشته‌های پزشکی (دکترای حرفه‌ای)، پرستاری، علوم آزمایشگاهی و هوشبری است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار