خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

پیام رسالت انبیا، اجرای عدالت برای همه است

سروان شریفی عنوان کرد: پیام انبیا الهی، اجرای عدالت برای همه است. باید برای همه مردم اروپا، آفریقا و خاورمیانه احترام قائل شد و به این موضوع عمیقأ معتقد بود که جنگ در همه جای دنیا مذموم و خانمان سوز است.
کد خبر: ۹۴۱۸۷۴۵
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سروان افتخار شریفی معاونت سیاسی سپاه ناحیه امام مجتبی(ع) قزوین، در جمع خواهران بسیجی پایگاه حضرت مریم روستای اردبیلک، ضمن تبریک بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد صلی الله به تبیین فلسفه بعثت پرداخت و بیان کرد: انبیا الهی برای هدایت مردم به راه مستقیم مبعوث شدند و تعلیم و تربیت انسان از اهداف همه انبیا بوده است.

وی گفت: همه پیامبران الهی مشکلات و ناملایماتی پیش روی خود داشتند و جبهه مخالف آنها تمام تلاش خود را برای جلوگیری از به هدف رسیدن انبیا به کار می بست تا آنها را وادار به تسلیم کند.

این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا دشمنان داخلی و خارجی بسیاری داشته است، این انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و گذر از موانع زیادی، به مدافع اصلی حقوق مستضعفان دنیا تبدیل شده است.

وی افزود: امروز عده ای به ظاهر دلسوز از مردم اوکراین دفاع می کنند و دم از حقوق بشر می زنند در حالیکه خون به ناحق ریخته مردم خاورمیانه و آفریقا و دیگر نقاط جهان را نادیده می گیرند و در قبال حملات عربستان به یمن و رژیم صهیونیستی به فلسطین، روزه سکوت گرفته اند.

معاونت سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در ادامه بیان کرد: پیام انبیا الهی، اجرای عدالت برای همه است. باید برای همه مردم اروپا، آفریقا و خاورمیانه احترام قائل شد و به این موضوع عمیقأ معتقد بود که جنگ در همه جای دنیا مذموم و خانمان سوز است.

شریفی در پایان گفت: همه ما باید بدانیم که پیروزی از دل تلاش و سختی به دست می آید. به تعبیر شهید سلیمانی فرصت از دل تهدید بیرون می آید.
انقلاب اسلامی ایران ۴۳ سال با تمام سختی ها و مشکلات دوام آورده است، بعثت فقط یک حادثه تاریخی نیست بلکه ما باید راه انبیا را ادامه دهیم و نقش خود را به درستی ایفا کنیم تا بتوانیم در قبال خون شهدا پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها