خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

بعثت پیامبر، آغازگر بروز ارزش های انسانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: پیامبر اسلام وقتی به نبوت مبعوث گردید ارزش های انسانی را ترویج داد و دادگری، راستگویی، امانت داری، جهاد، مهربانی، گشاده رویی، شجاعت، عفت فضایل اخلاقی بود که پیامبر، خود به این فضایل عمل می‌نمود.
کد خبر: ۹۴۱۸۶۱۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

قزوین_حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت عید مبعث بیان کرد: بعثت پیامبر اکرم(ص) و معرفی ایشان بعنوان پیامبر الهی، در واقع دین هدایتگر را برای انسان به ارمغان آورد. اسلامی که به انسان و انسانیت ارزش داد.

وی گفت: یکی از ثمرات دین اسلام که پیامبر مهربانی نویدبخش آن بود، این بود که وقتی در جامعه ترویج شد به زن به عنوان یک شخصیت تربیت شده و تربیت کننده انسانیت مقام داد.

حجت الاسلام صادقی افزود: پیامبر اسلام وقتی به نبوت مبعوث گردید ارزش های انسانی را ترویج داد و دادگری، راستگویی، امانت داری، جهاد، مهربانی، گشاده رویی، شجاعت، عفت فضایل اخلاقی بود که پیامبر، خود به این فضایل عمل می‌نمود.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین عنوان کرد: اسلام دینی است که نجات بخش بشر به سوی کمال است و این توانایی را دارد بشریت را به سعادت برساند و تا جایگاه اعلی، او را رشد دهد.

حجت الاسلام صادقی بیان کرد: این پایه هایی که پیامبر مکرم اسلام بنا نهاد، پایه ایمان، عقلانیت، مجاهدت، عزت پایه های اصلی جامعه اسلامی است و عید مبعث آغاز ارسال معجزه بزرگ الهی و کتاب هدایت بخش بشر است که با اثرات آغاز می‌شود و انسان را به خداوند و آموختن سفارش می‌نماید. بعثت، آغاز ارسال کتابی است که تمام نیازهای بشری را مرتفع می‌نماید. کتابی که فرمود «ان هذا القرآن یهدی للتی هی لقوم» و کتابی که «لا ریب فیه هدئ للمتقین» است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار