خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بعثت ختم الرسل (ص) سرچشمه فیض الهی به شمار می رود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بعثت ختم الرسل (ص) سرچشمه فیض الهی به شمار می رود.
کد خبر: ۹۴۱۸۲۱۹
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در آئین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی که در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه عید بزرگ و عظیم بعثت قرار داریم، این ایام به معنای واقعی کلمه بسیار ارزشمند، پر برکت و معنویت است، عیدی سرشار از نعمت های الهی است، چرا که تحول آفرین بوده و سرآغاز یک حکمت بی نظیر در استمرار عطایای الهی به ملت ها است.

وی ادامه داد: در تاریخ عالم هستی به بعثت ختم الرسل برخورد کردیم که سرچشمه فیض الهی به شمار می رود، بعد از آن عید سعید غدیر خم بیش از پیش حائز اهمیت است که به دنبال آن نیز حادثه عاشوراء را شاهد هستیم، که این حماسه سه گانه شروع تاریخ دیگر به عنوان خزائن الهی برای استفاده از خزانه معرفت، استکبارستیزی، بیان معارف اسلامی و آیات قرآنی می باشد، که فصل شروع انقلاب اسلامی نیز است.


شهسواری این ایام را فرصتی بالقوه برای به فعلیت رسیدن آرمان های انقلاب اسلامی برشمرد، که این مهم به واسطه حضور امام خمینی (ره) تحقق یافت.


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: فصل پنجم تحولات عالم هستی به دستان مبارک حضرت حجت (ع) رقم خواهد خورد و این مهم به واسطه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی امکان پذیر است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات