درخواست نماینده مردم از وزیر نیرو برای رفع حوادث کانال های انتقال آب در شهرری

سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران ری تجریش و پردیس در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو خواست نسبت به تامین امنیت کانال های انتقال آب شهرری و رفع حوادث در این مناطق اقدام جدی و عاجل نماید.
کد خبر: ۹۴۱۸۱۲۰
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

یزدیخواه خطاب به محرابیان وزیر  نیرو نوشته است:

  متأسفانه امروز شاهد آخرین 5 شنبه زندگی یک کودک و برای چندمین بار شاهد حادثه ی تلخ غرق شدن افراد بی گناه مخصوصاً کودکان معصوم در کانال انتقال آب ری ورامین بودیم.

قریب یکسال است در دوره نمایندگی ام با جلسات و پیگیری های متعدد تلاش میکنم تا مسئولان آب آن وزارت را مجاب به سرپوشیده کردن کانال انتقال آب ری ـ ورامین در محدوده عباس آباد و خاورشهر نمایم، اما دریغ و افسوس از مسئولان بی خاصیت دولت بی تدبیر قبل.

هر مسئولی بهانه نداشتن اعتبار قریب به پنجاه و پنج میلیارد تومانی را می کند اما آیا هستی یک انسان مهمتر است یا بهانه نداشتن اعتبار. ؟؟؟

تلاش های صورت گرفته به برکت استقرار تیم جدید معاونت امور آب وزارت نیرو مضاعف شده است.

لذا در راستای پیگیری این اتفاق تلخ مقتضی است هرگونه کم کاری ها و ترک فعلی توسط افراد مسئول که تا استقرار تیم جدید صورت گرفته است را شناسایی و در اسرع وقت به کمیسیون اصل نود مجلس معرفی نمایید.

انتظار می رود این آخرین حادثه تلخ باشد و با دستور اکید جنابعالی و جناب آقای جوان بخت معاون آب آن وزارت و سایر مسئولان مربوطه شاهد حل و فصل نهایی این معضل درآینده ای نزدیک باشیم.

 

  مهندس سیدمصطفی آقامیرسلیم عضو   کمیسون اصل نود ـ پیرو صحبت های صورت گرفته در خصوص این حادثه تلخ و ترک فعل های صورت گرفته و درخواست پیگیری آن کمیسیون محترم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار