رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) یکی از کانون‌های مهم تمدن‌سازی است

محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حضور یافت و با سرپرست و جمعی از مدیران این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۰۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این دیدار ، با بیان خاطراتی از شرایط دشوار دوران دفاع مقدس، اخلاص و اراده محکم را لازمه کار وعمل جهادی دانست.

دکتر مردانی

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تمدن‌سازی اسلامی، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را یکی از کانون‌های مهم تمدن‌سازی دانست.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه با اشاره به انتخاب جوانان انقلابی در مجموعه مدیریتی دانشگاه، ابراز امیدواری کرد این دوره با ارتقای دانشگاه در ابعاد مختلف دوره‌ای ماندگار در تاریخچه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) باشد و در همین راستا حمایت و پشتیبانی کامل خود را از برنامه‌های قاسم زاده سرپرست این دانشگاه اعلام کرد.

 قاسم زاده سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، نیز ضمن عرض خیر مقدم به رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، انتخاب آیت‌الله رئیسی را فرصتی مغتنم برای ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی کشوردانست.

وی، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را مبنای انتخاب مدیران در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دانست و ضمن بیان برخی تحولات در حوزه‌های مختلف، به تشریح برنامه‌های دانشگاه امام خمینی (ره) استان قزوین برای ارتقای جایگاه این دانشگاه پرداخت.

منصور زارعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با اشاره به ایجاد امید و نشاط در فضای دانشگاه در پی انتخاب  قاسم زاده به عنوان سرپرست دانشگاه، خواستار پشتیبانی کامل بسیج اساتید برای تحقق برنامه‌های ریاست دانشگاه و تیم مدیریتی وی شد.

 

نویسنده: اداره کل روابط عمومی وزارت علوم
ارسال نظرات