برگزاری مسابقات سراسری قرآن برادران و خواهران بسیجی در میبد

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج با همکاری معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت میبد و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۵۷
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، به همت قرآن دوستان شهرستان، مرحله انتخابی شهرستانی مسابقات قرآنی بسیج از سوی دارالقرآن‌ناحیه مقاومت بسیج میبد، در مصلی بزرگ حضرت آیت الله اعرافی رهبرای خواهران و در سالن شهدای بسیج برای برادران برگزار شد.

این مسابقات همه ساله از سوی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین تهران ودارالقران بسیج در سطوح مختلف بسیج برگزارمیگردد. امسال نیز این مسابقات در سطوح پایگاه، حوزه، ناحیه برگزار و تا نیمه اسفند ماه ادامه دارد. مرحله نیمه نهایی و استانی این مسابقات در آینده‌ی نزدیک از سوی معاونت تعلیم و تربیت سپاه الغدیر برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است امروز خواهران بسیجی قرآن آموز و حافظ در رشته‌های مختلف حفظ (۳جزء،۵جزء،۱۰جزء،۱۵جزء وحفظ کل) ونیز رشته‌های ترتیل و قرائت و مفاهیم به رقابت پرداختند.

نفرات برتر رشته‌های فوق (به جز ۳ و ۵ جزء) جهت رقابت با سایر قرآن آموزان استان به مسابقات مرحله نیمه نهایی استان راه یافته و به استان اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار