فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد:

مردم قطعاً اجازه نخواهند داد دشمنان در جنگ نرم به اهدافشان برسند

مردم شهیدپرور همان طور که در برابر جنگ سخت دشمن مقاومت کرد، قطعاً اجازه نخواهند داد دشمنان در جنگ نرم نیز به اهدافشان برسند.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۵۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد، فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری را در راستای مقابله با دشمنان در جنگ نرم دانست و گفت: مردم شهیدپرور همان طور که در برابر جنگ سخت دشمن مقاومت کرد، قطعاً اجازه نخواهند داد دشمنان در جنگ نرم نیز به اهدافشان برسند.
سرهنگ پاسدار عباس جوکار فرمانده در حاشیه نشست شورای تحقق محلات اسلامی با محوریت مساجد محدوده آزادشهر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه روح الله، تشکیل قرارگاه‌های جهادی را نمونه‌ای از تحقق محلات اسلامی در کشور عنوان کرد و گفت: در آزادشهربه دلیل هم افزایی، وحدت و همدلی که بین آحاد مردم و مسئولان در تحقق محلات اسلامی به وجود آمده، به عنوان یک الگوی موفق در کشور گسترش داده خواهد شد.
وی، با تاکید بر تحقق مردم سالاری دینی در جامعه، افزود: از نخبگان، خیرین، بسیج و آحاد مردم آزادشهر که با قرار گرفتن در کنار هم با استفاده از ظرفیت‌های محلی در جهت حل مسائل و مشکلات جامعه و مردم خوش درخشیدند تشکر و قدردانی می‌نمائیم.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح الله سروان پاسدار محمدروشن بین گفت:مجاهدت شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم جهاد تبیین با خدمت کردن به مردم باید به خوبی در ابعاد مختلف تبیین شود تا بتوانیم در جنگ نرم نیز همانند فتنه‌های دیگر دشمن را شکست بدهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار