خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد

برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه حوزه حضرت فاطمه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان از برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه حوزه حضرت فاطمه (س) همدان به همت گروه‌های جهادی و خیرین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۳۷
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با کمک گروه جهادی و خیرین حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان در آستانه عید نوروز ۵۵ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه به ارزش۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد .

وی با بیان اینکه کمک کردن به افراد نیازمند حد و مرز نمی‌شناسد، تصریح کرد: هر فردی می‌تواند در کار خیر شریک باشد و باید در راستای فرهنگ‌سازی انجام کار خیر را در جامعه تلاش و دیگران را به آن تشویق و ترغیب کنیم.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان گفت: جمع‌آوری پول نقد به ارزش ۳۰ میلیون تومان، اهدا یخچال به ارزش ۱۰ میلیون تومان و ا هدا دو عدد گوشی موبایل برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت به ارزش ۱۶ میلیون تومان از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت بوده است.

وی بیان کرد: همچنین یک گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج نیز در راستای اشتغالزایی به یک بانوی بسیجی یک دستگاه سبزی خوردکنی اهدا کردند.

زنگنه با بیان اینکه کمک کردن به افراد نیازمند در زندگی انسان تاثیر بسیار زیادی دارد، ابراز داشت: در آموزه‌های دینی کمک کردن یکی از مهمترین وظایف ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار