خبرهای داغ:
معاون پرورشی و تربیت بدنی نهاوند خبر داد

اجرای ۲۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در نهاوند

نهاوند-معاون پرورشی و تربیت بدنی نهاوند از اجرای ۲۳ عنوان برنامه توسط آموزش و پرورش نهاوند به مناسبت «هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی» در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۳۲
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

نسرین ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، اظهار داشت: هدف نهایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رساندن دانش‌آموزان به حیات طیبه است که تحقق این امر مهم از مسیر تربیت اسلامی می‌گذرد.

وی با اشاره به اجرای ۲۳ عنوان برنامه توسط آموزش و پرورش نهاوند به مناسبت «هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی» ادامه داد: هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی فرصت مناسبی است تا بتوان راهکار‌های بهبود و ارتقای امور تربیتی را مورد بررسی قرار داد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی نهاوند بیان کرد: از ۸ الی ۱۴ اسفندماه به عنوان هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی نامگذاری شده و آموزش وپرورش نهاوند نیز به منظور گرامیداشت این هفته و تقویت و ترویج امور تربیتی، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

وی افزود: تجلیل و تقدیر از کارکنان، مربیان، معاونان و مشاوران برگزیده و همه افراد تلاشگر در حوزه پرورشی در سطح اداره و مدرسه، دیدار رئیس، کارکنان اداری و مربیان امور تربیتی و... با امام جمعه شهرستان، تجلیل و تقدیر از بازنشستگان در امور تربیتی و چهر‌ه‌های برتر و الگو در حوزه امور پرورشی و فعال در این عرصه از جمله مهمترین برنامه‌ها است.

سلگی تجلیل از مدارس برگزیده در زمینه فعالیت‌های انجام یافته در راستای ارتقای شاخص‌های پرورشی، تهیه نماهنگ و بروشور از فعالیت‌های حوزه پرورشی، اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ هنری و برگزاری مسابقه «نامه‌ای به معاون / مربی پرورشی» در سطح مدارس و برگزاری پرسش و پاسخ در امر تعلیم و تربیت اسلامی برای دانش آموزان با استفاده از اساتید مجرب و توانمند را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی با اشاره به تجلیل از قاریان قرآن، فعالان مسابقات قرآن و معارف اسلامی گفت: همایش سبک زندگی و تربیت اسلامی با حضور اولیای دانش‌آموزان و فراخوان مقاله با موضوعات سبک زندگی اسلامی، آشنایی با سیره تربیتی معصومین (ع)، بیان الگو‌های عملی تربیتی و ... نیز به مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی نهاوند تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، برگزاری همایش کوهپیمایی یا پیاده‌روی با حضور معاونان، مربیان پرورشی و مشاوران، اجرای برنامه سپاس مربی با همکاری سازمان دانش آموزی و مربیان پیشتاز، غبار روبی گلزار مطهر شهدا، محفل انس با قرآن و... از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات