خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

قشر جوان در پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی از شهدای دانش آموزی الگو گیری کنند

حجت الاسلام عدالتی در اختتامیه اردوی راهیان نور مجازی دانش آموزای شهرستان البرز بیان کرد: دانش آموزان در پیمودن گام دوم انقلاب و رسیدن اهداف وآرمانهای انقلاب اسلامی از شهدای دانش آموزی الگو گیری کنند.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۲۶
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

قزوین _ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در اختتامیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی بیان کرد: دانش آموزان در پیمودن گام دوم انقلاب و رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از شهدای دانش آموزی الگو گیری کنند.

حجت الاسلاعدالتی افزود: از وظایف کنونی دانش آموزان عزیز توجه ویژه به فراگیری علم و دانش و رسیدن به قله های علم و پیشرفت است که امیدواریم  برای جامعه خود فرد مفیدی باشیم و بتوانیم کشور خود را بسازیم.

 وی عنوان کرد: باید در کنار تحصیل علم و دانش، بصیرت و آگاهی خود را بالا ببریم تا در مواجهه با شبهات و فتنه ها  به ویژه در فضای مجازی بتوانیم قدرت تشخیص و تحلیل داشته باشیم.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز در پایان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان اردوی مجازی دانش آموزان گفت: امیدواریم همیشه در مسیر شهدا و الگو گیری از این اسوه های استقامت قرار گیریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار