جانشین سپاه انصارالمهدی(عج):

ملت ایران با همت و بصیرت انقلابی خود شعار ما میتوانیم را تحقق بخشیده است

زنجان-جانشین سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: ملت ایران با باور شعار ما میتوانیم و تکیه بر ولایت فقیه و بصیرت خود به موفقیت های بیشماری دست یافته و پیشرفت چشمگیری در تمامی عرصه ها داشته است.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۲۲
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛به مناسبت هفته مهندس و گرامیداشت روز مهندسی (روز قشر بسیج مهندسین عمران و معماری) مراسمی با حضور و سخنرانی سردار طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی (عج)  و همچنین رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان دکتر زینعلی و حضور اعضای مجمع عالی بسیج مهندسین عمران و معماری  برگزار گردید .

 

ملت ایران با همت و بصیرت انقلابی خود شعار ما میتوانیم را تحقق بخشیده است

در این مراسم جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن تبریک روز مهندس به این قشر، با اشاره به سوابق و دستاوردهای علمی دانشمندان دوره اسلامی اظهار کرد: این مسئله نشانگر این است که جهان اسلام از ابتدا به مقوله علم و فرهنگ توجه داشته است و امروز نیز شتاب رشد علمی ما در سطح دنیا بالاتر از میانگین جهانی است .

 

سردار ابوالفضل طهماسبی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره کلمه "ما میتوانیم" را در عمل ثابت کرده و موفقیت و پیشرفت های بیشماری را به دست آورده است،تصریح کرد: ملت ایران با باور شعار ما میتوانیم و تکیه بر ولایت فقیه و بصیرت خود به موفقیت های بیشماری دست یافته و پیشرفت چشمگیری در تمامی عرصه ها داشته است.

 

جانشین فرمانده سپاه زنجان با بیان اینکه ما امروز به حرکت‌های جهادی و امید آفرین نیازمندیم،یادآور شد:با عنایت خداوند متعال سپاه و بسیج در عرصه محرومیت زدایی و امید آفرینی در جامعه خوش درخشیده که افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۶۰۰ پروژه در دهه فجر امسال در استان زنجان نمونه ای کوچکی از این اقدامات است.

ملت ایران با همت و بصیرت انقلابی خود شعار ما میتوانیم را تحقق بخشیده است

 

در ادامه این مراسم  دکتر زینعلی؛ رئیس سازمان نظام مهندسی استان نیز در سخنان خود این هفته را به جامعه مهندسی تبریک و از زحمات بسیج مهندسین در استان تشکر نمودند و در ادامه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در خصوص شفاف سازی و همچنین خدمات رفاهی جدید در مشهد مقدس اشاره و بر استفاده از ظرفیت بسیج مهندسین تاکید نمود.

 

همچنین مهندس برزگر؛مدیر سازمان بسیج مهندسین استان زنجان نیزضمن تبریک روز مهندس به قشر مهندسین استان به طرح هر پایگاه یک مهندس اشاره کرد که در برنامه تحقق محله اسلامی اجرا خواهد شد. 

 

  گفتنی است در پایان این مراسم از رده‌های موفق بسیج مهندسین استان تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات