رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مطرح کرد

بالا بودن اجاره بهای مغازه ها یکی از علل گرانی پوشاک در زنجان

زنجان_رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:یکی از علل اصلی گرانی "پوشاک" در زنجان افزایش کرایه مغازه‌ها است که فروشنده چاره‌ای جزء افزایش محصولات خود ندارد.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۷۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: متاسفانه میانگین قیمت پوشاک در زنجان نسبت به سایر استان‌های همجوار بالاست.

 

بالا بودن اجاره بهای مغازه ها یکی از علل گرانی پوشاک در زنجان

وی با بیان اینکه متاسفانه چندین سال است که قیمت پوشاک با قیمت بالا عرضه می‌شود، گفت: استاندار زنجان هم به این موضوع بسیار حساسیت دارند و معتقد است که با هر راهکاری که می‌شود این افزایش قیمت باید مهار شود.

 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: طی بررسی‌های کارشناسی متوجه شدیم که یکی از علل اصلی گرانی "پوشاک" در زنجان افزایش کرایه مغازه‌ها است که فروشنده چاره‌ای جزء افزایش محصولات خود ندارد.

 

 

وی با بیان اینکه کرایه مغازه‌ها در زنجان به طور نجومی و بی‌رویه افزایش پیدا کرده است، گفت: در مرحله نخست باید برای کاهش قیمت پوشاک، روی قیمت اجاره مغازه‌ها چاره‌ای اندیشید.

 

 

فغفوری در ادامه یکی دیگر از راهکارهای کاهش قیمت پوشاک را برگزاری نمایشگاه دانست و گفت: خوشبختانه در هفته گذشته برگزاری نمایشگاه سبب کاهش و شکسته شدن قیمت پوشاک در زنجان شد.

 

 

وی با بیان اینکه بنده چند بار از نمایشگاه پوشاک بازدید کردم، گفت: کالاهای ارائه شده در نمایشگاه کاملاً توسط تولیدکنندگان استانی و کشوری عرضه شد که عاملی برای تاثیر گذاری مستقیم در بازار عرضه استانی و همچنین بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از محصولات باکیفیت و ارزان قیمت بود.

 

 

از سوی دیگر سید رضا قندیلی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به تقویت کیفیت و کمیت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان گفت: خوشبختانه نمایشگاه پوشاک تاثیر مثبت خود را بر روی بازار گذاشت و به عاملی برای کاهش قیمت عرضه کالاهای مشابه در سطح بازار تبدیل شد.

 

 

وی با تقدیر از سیاست‌های اصولی استان در راستای حمایت از مصرف کننده و کاهش قیمت‌ها به نفع مردم و همینطور دعوت مستقیم از تولید کنندگان کالاها و خدمات در نمایشگاه‌ها گفت: نمایشگاه بهاره از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود که امیدواریم با برگزاری نمایشگاه مذکور هم قیمت‌های بازار تا حدودی شکسته شود.

 

 

 

 

ارسال نظرات