در بهمن ماه 1400 صورت گرفت؛

آزادی 28 زندانی بدهکار مالی از زندان های استان البرز

مدیرکل زندان های استان البرز گفت: در بهمن سال جاری و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، 28 نفر از زندانیان بدهکار مالی به همت ستاد دیه از زندان های استان البرز آزاد شدند.
کد خبر: ۹۴۱۷۰۸۰
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی چهار محالی، مدیرکل زندان های استان البرز گفت: در بهمن سال جاری و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، 28 نفر از زندانیان بدهکار مالی به همت ستاد دیه و کمک اعسار و آورده زندانی و تخفیف شکات، از زندان های استان البرز آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

آزادی 28 زندانی بدهکار مالی از زندان های استان البرز

وی عنوان کرد: مبلغ بدهی این زندانیان بالغ بر 300 میلیارد ریال بود که با دعوت از شکات و تشکیل کمیته های صلح و سازش، مبلغ 46 میلیارد و 500 میلیون ریال آن توسط شکات بخشیده شد و مابقی مبلغ توسط منابع ستاد دیه و قبول اعسار از سوی مقامات قضایی تامین شد.

چهار محالی بیان کرد: البرز یکی از استان های پیشرو در زمینه جلب خیرین و کمک به زندانیان بدهکار مالی است و بنده از همه خیرین خیر اندیشی که با طبع کریمانه خود به آزاد سازی زندانیان کمک می کنند، تشکر می کنم. آن ها می توانند جهت کمک به آزادسازی زندانیان بدهکار مالی مبلغ مورد نظر خود را به شماره کارت 4403-9994-9918-6037 نزد بانک ملی به نام ستاد دیه واریز کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار