رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

بنا به پیشنهاد مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح، رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۰۱۸
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، بنا به پیشنهاد مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و طی حکمی از سوی سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان،  سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان معرفی و به مدت 2 سال منصوب شد.

در این آیین سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور مسول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از وظایف و اهداف سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کمک به کار آمدی نظام اداری کشور، بهبود وضعیت مردم و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی بیان کرد: با ایجاد کارگروه‌های مختلف شامل اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان کارمند عضو هیئت اندیشه ورز قصد کمک دلسوزانه به نماینده عالی دولت انقلابی در استان را برای احصا مشکلات موجود در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان داریم.
تندپور افزود: به همین منظور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بعنوان رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان انتخاب و معرفی شد.

وی ابراز داشت: سازماندهی اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان، سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری به سران سه قوا و طرح ارتقا سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اداری در اولویت اساسی این هیئت قرار می گیرد.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گفتمان سازی، مطالبه گری، عدالت اجتماعی و سیاستگذاری از دیگر محورهای اصلی هیئت اندیشه ورز می باشد.

همچنین در ادامه این مراسم اولین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان با حضور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس هییت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، اساتید و دیگر اعضای هیئت با محوریت قانون گریزی در استان برگزار و پیشنهادات و راهکارهای مناسبی طرح و ارائه شد که جهت استحضار به حضور استاندار و فرمانده  سپاه فتح ارسال می‌ شود.

این جلسه هر ماه یک بار با حضور معاون سیاسی و دیگر اعضا با دبیری سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.

رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدرئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدرئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدرئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار