خبرهای داغ:
مدیر حوزه ترویج دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری

هنر طنز ظرفیت مقابله با جبهه استکبار و ضدفرهنگ را دارد/ انتشار دیدارهای انقلاب با هنرمندان بخشی از جهاد تبیین است

محمدیان عنوان کرد: اگر قبول داریم که عرصه هنر وسیله ای برای ترویج اهداف والاتری است بنابراین با طنز هم می شود با جبهه استکبار مقابله کرد و برای ترویج مبانی دینی و انقلابی از آن بهره مند شد که وظیفه هنرمند دو چندان و حساس تر می شود.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۴۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، عصر امروز مستند «غیررسمی۴» با محوریت دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با مقام معظم رهبری، ویژه هنرمندان، فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه استان قزوین در سینما بهمن قزوین اکران شد.

 

 محمدیان نماینده حوزه معاونت فرهنگی ومدیر حوزه ترویج، دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در این مراسم با اشاره به تولید مستندها بیان کرد: دفتر حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری در طول سال های گذشته مستنداتی را تولید کرده که سفرهای مقام معظم رهبری یکی از این مستندات است. 

 

وی گفت: با رشدی که در جریان انقلاب در عرصه مستندسازی ایجاد شد یک جهشی در این حوزه شکل گرفت که رویکردی در مجموعه دفتر حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری ایجاد کرد.

 

مدیر حوزه ترویج، دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری اظهار کرد: دیدارهای مختلفی با اهالی هنر و دیگر اقشار با رهبر انقلاب صورت گرفته که ممکن است برخی بیشتر و برخی کمتر مورد بازدید قرار گرفته باشد که این موضوع از همان ضعف های جریان انقلاب است. چرا که این مستندها بخشی از کنش رهبر انقلاب در سیره اندیشه ای و عملی ایشان را نشان می دهد و لازم است تا کسانی که تماشاگر این مستندها هستند از ظرفیت خانواده، مسجد پایگاه، فضاهای دانش اموزی برای جذب مخاطب بیشتر استفاده نمایند.

 

محمدی عنوان کرد: گاها نسبت به برخی از کنش های رهبر معظم انقلاب واکنش لازم وجود ندارد در حالی که کمترین واکنش ها، دیدن، رجوع و پیگیری است که می تواند فضای مناسبی برای استفاده از این کنش ها ایجاد نماید.

 

وی با اشاره به مستند دیدار طنز پردازان با مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری طی سال های گذشته، پنجشنبه ها با عرصه داران فرهنگ و هنر در تمام حوزه ها دیدارهایی داشتند و گفت و شنود بی واسطه ای با هنرمندان و رهبر انقلاب صورت می گرفت و انتشار این دیدارها، همان جهاد تبیین است. مشی مقام معظم رهبری گفت و شنود و تبیین گری و روشنگری و شنیدن است و این چیزی است که جریان انقلاب باید از آن بهره مند شود.

 

نماینده حوزه معاونت فرهنگی ادامه یادآور شد: اگر قبول داریم که عرصه هنر وسیله ای برای ترویج اهداف والاتری است بنابراین با طنز هم می شود با جبهه استکبار مقابله کرد و برای ترویج مبانی دینی و انقلابی از آن بهره مند شد و وظیفه هنرمند دو چندان و حساس تر می شود.

 

محمدی گفت: وقتی مقام معظم رهبری بحث جهاد تهاجم ترکیبی را مطرح می کند، جنبه های مختلف این جنگ در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره را مدنظر دارد که دشمن با تمام توان وارد عرصه این جنگ شده و لذا اشاره می کند که اگر شما روایت نکنید ماجرای تسخیر لانه جاسوسی را دشمن به جای شما تبیین می‌کند و قطعا در آن تحریف صورت خواهد گرفت. لذا هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد می تواند تلاش ویژه ای انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار