خبرهای داغ:
به همت کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان جهرم برگزار شد:

میزخدمت رفع موانع تولید در شهرک صنعتی

میزخدمت رفع موانع تولید در شهرک صنعتی جهرم به همت کانون بسیج مهندسین صنعتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۳۱۸
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

حسین پناهی، مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، از برگزاری میزخدمت رفع موانع تولید در شهرک صنعتی جهرم به همت کانون بسیج مهندسین صنعتی و با حضور نماینده جهرم، فرماندار و روسای ادارات خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از مدیران شرکت‌ها وبنگاه‌های تولیدی مستقر درشهرک‌های صنعتی، نقطه نظرات نظرات خود را پیرامون توسعه صنعتی شهرستان و مشکلات پیش روی صنعت گران بیان کردند.
به گفته پناهی، در این نشست، شعبانپور مدیر کانون صنعتی جهرم، با اشاره به نقش مسئولین در پیشبرد صنعت، آنها را در این برهه حساس از انقلاب، به عنوان مدافعان امنیت اقتصادی جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: با توجه به انجام زیر ساخت‌های لازم در شهرستان، توسعه صنعتی هم باید مبتنی بر ظرفیت‌های بومی اتفاق بیفتد.
شفیعیان،فرماندار ویژه شهرستان جهرم در در ادامه، با طرح موضوع نهضت گفتگو که در دهه فجر عنوان شد، تصریح کرد: صنعتگران شهرستان نیز باید ارتباط موثر و مستمری را با مدیران شهرستان داشته باشند تا بتوانیم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، موجبات ارتقاء و رشد شهرستان را رقم بزنیم.
رئیس کمیسیون عمران و نماینده جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی هم در ادامه این رویداد، تاکید کرد: مشکلات پیش روی صنایع به طور جزء به جزء شناسایی و احصاء شود تا ضمن دعوت از مدیران استانی در مدت زمان کوتاهی نسبت به رفع موانع تولید و کاهش دغدغه تولید کنندگان اقدام شود.
به گزارش تسنیم، در این نشست توسط نماینده مردم جهرم، در ارتباط با مشکلات ۵ واحد تولیدی مسقر درشهرک صنعتی، رایزنی با مسئولان استانی انجام گرفت و دستورات لازم به ادارات مرتبط جهت پیگیری و مانع‌زدایی سریع انجام شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار