فرمانده سپاه ناحیه فراهان:

سپاه ۳۰۰ فرصت شغلی مستقیم در فراهان ایجاد کرد/ ۳۰ واحد مسکونی محرومین در سالجاری تحویل داده شد

سرهنگ نجفی گفت: در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از اقتصاد مردمی ۶۰ صندوق قرض الحسنه مردمی در سطح فراهان سازماندهی شده که بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در قالب این صندوق ها نقش آفرینی می کنند و بیش از ۳ شهر و ۷۵ روستا در سطح شهرستان جامعه هدف این صندوق ها می باشد که در سالجاری به برکت صندوق های قرض الحسنه و ۳ تعاونی شهرستان بیش از ۳۰۰ شغل مستقیم ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۴۳
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی فرمانده سپاه ناحیه فراهان در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج فراهان با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: رویکرد سپاه و بسیج در اجرای پروژه ها امیدآفرینی و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم است و بسیجیان و پاسداران با روحیه انقلابی و جهادی علاوه بر اینکه مشکلات مردم را برطرف می کنند موجب ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه می شوند.

وی افزود: در سطح شهرستان فراهان ۱۰۰ گروه جهادی فعال سازماندهی شده که در عرصه های مختلف سازندگی، اشتغال زایی، بهداشت و درمان، محرومیت زایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی ، کشاورزی، فرهنگی و خدماتی به مردم خدمات ارائه می دهند.

سرهنگ نجفی بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از اقتصاد مردمی ۶۰ صندوق قرض الحسنه مردمی در سطح فراهان سازماندهی شده که بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در قالب این صندوق ها نقش آفرینی می کنند و بیش از ۳ شهر و ۷۵ روستا در سطح شهرستان جامعه هدف این صندوق ها می باشد که در سالجاری به برکت صندوق های قرض الحسنه و ۳ تعاونی شهرستان بیش از ۳۰۰ شغل مستقیم ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در راستای نهضت کمک مومنانه در سالجاری بیش از ۸ هزار بسته معیشتی در سطح فراهان توزیع شده و از ابتدای شروع این نهضت بیش از ۲۳ هزار بسته کمک مومنانه در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان اضافه کرد: همچنین در سالجاری ساخت ۳۰ واحد مسکونی برای محرومین انجام شده که در اختیار آنها قرار گرفته و در سالجاری بیش از ۱۰ پروژه محرومیت زدایی عمرانی شامل کانال کشی، قنوات، آبرسانی شرب و کشاورزی، خانه عالم و احداث یادمان شهدا انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت سفر فرمانده محترم سپاه روح الله استان مرکزی برنامه هایی ازجمله گلباران مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و بازدید از پروژه های نیمه کاره، افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی، رزمایش کمک مومنانه و دیدار با بسیجیان و پاسداران شهرستان فراهان انجام شده است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار