خبرهای داغ:
سردار فرجی:

شهدا مظهر ایمان، از خود گذشتگی و ایثار هستند

تویسرکان-مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادواره‌های شهدا را مکانی برای خودسازی و آموزش آیندگان با روحیه جهاد و شهادت دانست و گفت: شهدا مظهر ایمان، از خود گذشتگی و ایثار هستند.
کد خبر: ۹۴۱۵۵۶۸
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای شهرک‌های سپاه و فرهنگیان شهرستان تویسرکان که به همت پایگاه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) و المهدی (عج) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد ۷۵۰ شهید شهرستان و شهدای بمباران به سالگرد عملیات والفجر ۸ اشاره و اظهار کرد: والفجر ۸ مهمترین و پیچیده‌ترین و مهندسی شده‌ترین عملیات‌های انجام شده طی هشت سال دفاع مقدس بود که این عملیات در دانشگاه‌های مطرح کشورهای دیگر تدریس می‌شود.

وی به نقش شهرستان تویسرکان در این عملیات اشاره و بیان کرد: از گردان قاسم ابن الحسن (ع) تویسرکان که در این عملیات حضور داشتند فقط ۲۴ نفر بازگشتند و تعداد زیادی شهید، جانباز  و یا اسیر شدند.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه فرمانده مطرح شهرستان شهیدان عینعلی، ملکی و دلاوری گفت: شهید عینعلی در اوج ایمان و ازخودگذشتگی بود و شهید ملکی فرمانده گردانی بود که ایثار را به منصه ظهور گذاشت و شهید دلاوری به واقع دلاوری بود که در برابر دشمن جنگ تن به تن می‌کرد.

وی یادواره‌های شهدا را مکانی برای خودسازی و آموزش آیندگان با روحیه جهاد و شهادت دانست و افزود: شهدا مظهر ایمان، از خود گذشتگی و ایثار هستند.

شهدا به واقع شمع فروزان راه و ستارگان درخشان برای نشان دادن راه به ما در همه عرصه‌های زندگی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار