خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

دشمنان با جنگ شناختی به دنبال تأثیرگذاری بر افکار جوانان هستند

همدان-هادی سیاسی گفت: امروزه با ناکام ماندن همه طرح‌ها و نقشه‌ها، دشمنان جنگ شناختی را که پیشرفته‌ترین جنگ در چند سال گذشته به حساب می‌آید، در سر می‌پرورانند که این جنگ روی افکار جوانان تاثیر منفی و مخربی دارد.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۵۷
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود قاسمی در همایش بانوان، دختران و نوه‌های انقلاب که به همت حوزه شهیده سیف در کانون بسیج همدان برگزار شد، با اشاره به چهار انقلاب بزرگی که در الجزایر، فرانسه، ایران و روسیه به وقوع پیوست، اظهار داشت: تمام این انقلاب‌ها بعد از مدتی که از عمر آن گذشت، یا به فروپاشی منجر شد و یا از آرمان‌های خود فاصله گرفت، به جز انقلاب اسلامی ایران که تاکنون ماندگار شده و با قوت به راه خود ادامه می‌دهد و یکی از مهم‌ترین عوامل ماندگاری این انقلاب، کمک و امدادهای غیبی بوده است.

وی با اشاره به جنگ‌هایی که دشمنان بعد از پیروزی انقلاب ایران، برای بر اندازی آن طرح‌ریزی و اجرا کرده بودند، گفت: نمونه طرح‌های دشمنان تجزیه ایران بود، به طوری که قصد داشتند آذربایجان را به ترکیه و خوزستان را به عراق واگذار کنند که ایران دیگر قدرتی نداشته باشد که در این طرح شکست خوردند.

هادی سیاسی کشوری ادامه داد: طرح بعدی طرح ترور شخصیت‌های ایرانی بود که بسیاری از شخصیت‌های برجسته را نیز ترور کردند.

وی افزود: طرح بعدی برای از بین بردن انقلاب توسط دشمن طرح کودتا بود که درصدد بازگشت محمدرضا شاه بودند؛ این طرح که به کودتای طبس مشهور است، با کمک امداد غیبی ناکام ماندند و همچنین کودتای بمباران بیت امام که به مانند همه طرح‌های دیگر دست دشمنان کوتاه ماند.

قاسمی با اشاره به انواع تهاجم‌ها گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن برای کشور ما تهاجم فرهنگی، قتل عام فرهنگی، ناتو فرهنگی و مهندسی فرهنگی را پی‌ریزی کرده بودند که با ناکامی مواجه شدند.

وی ادامه داد: امروزه با ناکام ماندن همه طرح‌ها و نقشه‌های دشمن، جنگ شناختی را که پیشرفته‌ترین جنگ در چند سال گذشته به حساب می‌آید، در سر می‌پرورانند که این جنگ روی افکار جوانان تاثیر منفی و مخربی دارد و جوانان ما باید بیدار باشند و حیله و طرح‌های دشمنان را خنثی کنند.

در ادامه این برنامه نیز نواب از راویان برجسته استان در خصوص نقش زنان در پیروزی انقلاب مباحثی را مطرح کرد و گفت: زنان در انقلاب اسلامی دوشادوش مردان بودند و نمونه بارز آن خانم دباغ بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار