امام جمعه بهاباد:

انقلاب اسلامی عزتمندانه و با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد

امام جمعه بهاباد: در حالی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که ۴۳ سال از آن گذشته و نظام اسلامی همچنان عزتمندانه و با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۱۴۹۶۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد که با حضور پرشکوه مردم درمحل مسجد جامع بهاباد برگزارشد به دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی درطول این ۴۳ سال اشاره کرد وافزود: یوم‌الله ۲۲ بهمن، روز بزرگ تاریخی و یادآور یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است که خداوند به مردم ایران عنایت کرد، باید همواره این جشن ملی نزد مردم و نسل جوان محفوظ بماند.
امام جمعه بهاباد به دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام در ۴۳ سال گذشته با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها اشاره کرد و افزود: امروز مردم ایران به خاطر حاکمیت دین در کشور به عزت و سعادت رسیدند، باید با همه وجود برای حفظ آن، مردم و مسوولان صادقانه رسالت خود را تا تحقق کامل آرمان‌های امام امت با قوت و درایت ادامه دهند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در اسلام ناب محمدی (ص) دارد، گفت: انقلاب اسلامی اگر درست مطالعه و بیان شود ریشه در بعثت، غدیر و اکمال دین دارد.
امام جمعه بهاباد ۲۲ بهمن را یکی از ایام الله دانست و گفت: باید ۲۲ بهمن‌های انقلاب را به مردم یادآوری کنیم تا مردم صفحات درخشان زندگی خودشان را فراموش نکنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی وحدت است و نشان می‌دهد مردم اصل نظام و محوری که ایجاد شده را قبول دارند و در حال تقویت است و برای مردم پذیرفته‌تر می‌شود ادامه داد: علاوه بر دستاورد‌ها داخلی انقلاب اسلامی که رهبری بر تبیین آن تاکید دارند، در حوزه‌های بین‌المللی نیز دستاورد‌های زیادی داشته است.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب خداوند نعمت حاکمیت دین و ارزش‌های دینی و استقلال و وابسته نبودن به اجانب را به ما عطا کرده است گفت: قبل از انقلاب نفس‌ها در سینه خفقان بود و خداوند با انقلاب اسلامی به ما عزت داد.
وی نخستین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن را بیعت مردم با آرمان‌های امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی است و گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبعیت از رهبری عزیز و بیعت با ایشان را مهمترین شعار خود می‌دانند و راه نجات این کشور را تبعیت از رهبر معظم انقلاب می‌دانند.
امام جمعه بهاباد عزت و اقتدار اسلام در کشور و جهان را بزرگترین دستاورد نظام مقدس انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حال حاضر در عرصه‌های مختلف دستاورد‌های بزرگی را به دست آورده‌ایم، این دستاورد‌ها ثمره تلاش‌ها و مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار