وزیر راه و شهرسازی:

از ظرفیت بسیج سازندگی در نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد

قاسمی با اشاره به احداث ۳۲۰۸ مسکن مددجویان کمیته امداد در استان فارس آن را اقدامی مبارک خواند و گفت: از ظرفیت جهادگران و بسیج سازندگی در نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۱۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

به گزارش  خبرگزاری بسیج، آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ۳۲۰۸ مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز  صبح ۲۱ بهمن ماه با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، بذرافشان مدیرکل امداد فارس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد‌.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در ارتباط تصویری در این آیین، احداث مسکن محرومین توسط بسیج را اقدامی مبارک خواند و گفت: از ظرفیت بسیج سازندگی باید بیشتر استفاده شود و ساخت ۳۲۰۸ مسکن اقدام بسیار خوبی در راستای رفع نیاز های نیازمندان است. از ظرفیت جهادگران و بسیج سازندگی در نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز با ارتباط تصویری در این آیین ضمن تبریک دهه فجر گفت: استان فارس همواره جلودار حرکت های انقلابی بوده و از ۱۲ شهر حکومت نظامی پهلوی در کل کشور، سه شهر در فارس بوده است.

وی با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی در طلیعه انقلاب اسلامی، تاکید کرد: بسیج، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن سه ارگان خدمت رسان به محروم و فقرا امروز دست به دست یکدیگر دادند تا آغازگر نهضتی برای اتمام نیاز مددجویان و نیازمندان استان فارس باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار