خبرهای داغ:
جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

رونمایی از موشک خیبر فرصتی مناسب برای پیشبرد مذاکرات است

دکتر قاسمی عنوان کرد: برخلاف گذشته که رونمایی از موشک را مانع پیشرفت مذاکرات می دانستند، در تیم مذاکره فعلی، همزمان، رونمایی از موشک خیبر را فرصتی مناسب برای پیشبرد مذاکرات می دانند.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۳۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر علی قاسمی جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسمی به مناسبت چهل و سومین سالگرد جشن انقلاب اسلامی که در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرک کوثر برگزار شد با اشاره به اهمیت «جهاد تبیین» بیان کرد: متاسفانه در جنگ شناختی خوب عمل نکردیم و غفلت از این امر باعث ایجاد شبهاتی در بین آحاد جامعه شده است.

وی گفت: هر چند نهاد مقدس سپاه کارنامه روشنی از «جهاد تبیین» ارائه داده، اما این کافی نبوده و تمامی مسوولین و مدیران دستگاه های دولتی باید به این امر اهتمام داشته باشند.

جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به بعضی از شبهات به چند کد اقتصادی اشاره کرد و افزود: در کنار میدان آزادی تهران یک شرکت هلی کوپتر سازی وجود دارد که در زمان رژیم پهلوی جهت تعویض روغن آن باید با هزینه های گزاف، تکنسین هوایی از غرب به ایران می آمد(بنده از نزدیک به این شرکت رفته ام و یکی از این هلی کوپتر ها متعلق به فرح پهلوی بود). ما هیچ گونه استقلالی برای تصمیم گیری، مدیریت، ساخت، تعمیر و غیره نداشتیم و اگر آن رژیم تا کنون روی کار بود، ما همچنان وابسته می ماندیم.

دکتر قاسمی در ادامه با اشاره به مورد دوم عنوان کرد: میزان تولید سیمان در زمان رژیم پهلوی سه میلیون و چهارصد هزار تن بود که امروز این میزان تولید را به هشتاد و پنج میلیون تن رسانده ایم و مهمتر اینکه در حال حاضر تولید سیمان و فولاد برای گام های بعدی توسعه الزامی می‌باشد.

وی با اشاره به مورد سوم تصریح کرد: وزارت دفاع و صنایع خودکفایی ما حدود هزار و هفتاد و سه مدل محصول، تولید می کند که از نظر کیفیت بسیار بالاتر از محصولات خودرو سازی ماست و همین هزار و هفتاد و سه مدل محصول را باید در زمان پهلوی با هزینه پنجاه میلیارد دلار از غربی ها تهیه می کردیم.

جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: ما در اوایل انقلاب اسلامی برای تامین پرستار و پزشک لیسانس پاکستانی از هفت میلیارد درآمد وقت کشور، یک میلیارد دلار هزینه می کردیم، در حالی که برای نمونه در بیمارستان نورافشان تهران، یک خانم دکتر محجبه که جراح کتف راست می باشد، درآمد زایی میلیاردی برای کشور دارد.

وی با اشاره به مورد پنجم از دستاوردهای اقتصادی انقلاب در پاسخ به برخی از شبهات بیان کرد: در زمینه کشاورزی تولید ما از بیست و شش میلیون تن زمان پهلوی به صد و سی و شش میلیون تن رسیده است. در حالی که اصلاحات ارضی شاه ضربه سنگینی را به کشاورزی آن دوران وارد کرد.

جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر چند گرانی و تورم باعث شده تا پیشرفت ها و رشدها دیده نشود اما همگی باید تلاش کنیم تا با مدیریت صحیح منابع، بهره وری را افزایش دهیم.

دکتر قاسمی افزود: بر عکس تیم مذاکره کننده قبلی که رونمایی از موشک را مانع پیشرفت مذاکرات می دانست، در تیم مذاکره فعلی، همزمان، رونمایی از موشک خیبر را فرصتی مناسب برای پیشبرد مذاکرات می دانند.

این مسوول با اشاره به محورهای دشمن در جنگ شناختی اضافه کرد: در جنگ شناختی ۳ محور مد نظر دشمنان است که شامل؛ ماهیت انقلاب اسلامی، که دینی است. یعنی امام(ره) زمانی انقلاب کرد که شرق و غرب ضد دین بودند.
مورد دوم رهبری ما دینی است. یعنی همان ولایت فقیه و مورد سوم؛ سوخت رسان انقلاب اسلامی است که مردم هستند و دشمن به دنبال جدایی و اختلاف بین مردم و مسئولین است. لذا همه ما باید با هوشیاری و ولایت محوری، عرصه را برای نفوذ دشمنان تنگ کرده و آنها را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار