خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

دولت، سرنوشت کشور را به مذاکرات گره نزده است/به دنبال رفع مشکلات استان با اتکا به توان نیروهای جوان هستیم

اعلایی عنوان کرد: دولت سیزدهم در کنار رفع تحریم‌های ظالمانه به دنبال حفظ کرامت، عزت و اقتدار کشور عزیزمان ایران است و تمامی سرنوشت کشور را به مذاکرات گره نزده و علیرغم کسب موفقیت ها در مذاکرات، دولت با سعه صدر به دنبال کسب منافع بیشتر برای مردم است.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۶۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

قزوین_محمد مهدی اعلایی شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهر قزوین برگزار شد با اشاره به اینکه مشکلات موجود نباید ما را از برکت دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی غافل کند بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تنگناهایی که داشتیم، توسعه رفاه و معیشت مردم از برنامه های اصلی نظام بوده و البته در زمینه های مختلف علمی، سیاسی، فنی و دیگر عرصه ها موفقیت‌های چشمگیری هم داشته ایم.

 

وی گفت: هر چند دشمنان این نظام و انقلاب با جنگ تبلیغاتی و رسانه ای به دنبال القای ناامیدی در بین ملت و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب هستند و این مسئله اهمیت و نقش «جهاد تبیین» که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را دوچندان می کند.

 

استاندار قزوین در در ادامه در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسگری(ع) عنوان کرد: با استقرار دولت سیزدهم، دولتمردان در سیاست خارجی و تعامل با دنیا فقط به دیپلماسی متمرکز شده اند، اما دولت در کنار رفع تحریم‌های ظالمانه به دنبال حفظ کرامت، عزت و اقتدار کشور عزیزمان ایران است و تمامی سرنوشت کشور را به مذاکرات گره نزده و علیرغم کسب موفقیت ها در مذاکرات، دولت با سعه صدر به دنبال کسب منافع بیشتر برای مردم است.

 

وی افزود: دولت سیزدهم از زمان روی کار آمدن تا کنون بدون استقراض از بانک مرکزی مدیریت کشور را انجام می دهد تا جایی که همزمان بدهی های دولت قبلی را هم پرداخت می کند. اقدام مورد توجه چند روز گذشته دولت سیزدهم، مکلف کردن شرکت های دولتی به در اختیار گذاشتن منابع خود جهت سرمایه گذاری در توسعه کشور می‌باشد که بالغ بر هفت هزار میلیارد دلار می باشد.

 

مدیر ارشد اجرایی استان اضافه کرد:در استان قزوین هم به لطف الهی همین رویه را در پیش داریم و با اتکا به توان نیروهای جوان تحصیل کرده، نخبه، با انگیزه و با ایمان به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت های بسیار بالای استان در جهت حل مشکلات و توسعه رفاه عمومی مردم شریف استان قزوین هستیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار