نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

دستگاه‌های فرهنگی در خصوص تحقق جهاد تبیین اهتمام جدی داشته باشند

آیت الله دری نجف آبادی گفت دستگاه‌های تبلیغاتی در خصوص تحقق جهاد تبیین و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اهتمام جدی داشته باشند و با برنامه‌ریزی‌های صحیح در خصوص این مسئله نقش‌آفرینی کند چراکه دشمنان انقلاب با دروغ‌گویی و ناجوانمردی علیه انقلاب فتنه‌انگیزی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۱۳۷۲۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آئین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: شورای هماهنگی در زمینه هدایت، مدیریت و هماهنگی مناسبت‌های انقلابی و دینی در استان عملکرد شایسته‌ای داشته اما به تناسب افزایش تبلیغات منفی دشمنان باید فعالیت این نهاد انقلابی تقویت شود.

دری نجف آبادی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی از تمام ابزارهای تبلیغاتی، رسانه‌ای و به دور از ایمان، تقوا و انصاف برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام استفاده می‌کنند و در این شرایط شورای تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای دولتی و خصوصی و اقشار مختلف مردم وظیفه دارند با کمال دقت و هوشیاری از کیان انقلاب، حرمت امام راحل و مقام معظم رهبری و ولایت فقیه صیانت کنند.

وی ادامه داد:  ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام موضع نظام جمهوری اسلامی، صیانت از ارزش‌‌های والای انقلاب و اسلام با ظرفیت تبلیغی است و باید از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای موفقیت در این کار استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: جدی گرفتن جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری مورد توجه همه باشد و بر اساس توصیه‌های معظم‌له آحاد مسئولان به خصوص نهادهای فرهنگی و تبلیغی وظیفه دارند ضمن بیان واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان را برای نسل جوان افشاگری کنند‌.

امام جمعه اراک افزود: ارتقای امنیت اجتماعی و روانی جامعه در برابر توطئه های دشمنان و برخورد با افراد گرگ صفت یک ضرورت است و دستگاه قضایی با حمایت از سبزپوشان نیروی انتظامی باید در این خصوص مقتدرانه برخورد کند.

دری نجف آبادی بیان کرد: انقلاب اسلامی در خصوص تامین امنیت اجتماعی در طول ۴۳ سال گذشته خوش درخشیده و عملکرد درخشانی دارد اما در برخی از مقاطع افرادی گرگ صفت به دنبال خدشه دار کردن امنیت جامعه هستند و دستگاه قضایی و نیروی های انتظامی و نظامی در برابر زورگویان مقتدرانه ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: دستگاه های تبلیغاتی در خصوص تحقق جهاد تبیین و خنثی سازی توطئه های دشمنان اهتمام جدی داشته باشد و با برنامه ریزی های صحیح در خصوص این مسئله نقش آفرینی کند چراکه دشمنان انقلاب با دروغگویی و ناجوانمردی علیه انقلاب فتنه انگیزی می کنند.

امام جمعه اراک یادآور شد: اتحاد و انسجام در برابر عملیاتی کردن بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری یک ضرورت مهم است و همه در این خصوص رسالتی مهمی دارند که باید به آن عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در زمینه تبلیغات باید خوش بدرخشد و خوشبختانه در طی این سال ها استان مرکزی مشکل امنیتی و سازمان یافته نداشته و این به برکت زحمات و اقدامات مجاهدانه دستگاه های استانی است و باید مقتدرانه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار