خبرهای داغ:

وضعیت مطلوب شهرستان شاهرود از تلفن ثابت، همراه اول و اینترنت پرسرعت

شاهرود_مدیر مخابرات شهرستان شاهرود در دیدار با امام جمعه شاهرود گفت: شهرستان شاهرود از وضعیت مطلوبی در حوزه تلفن ثابت، همراه اول و اینترنت پرسرعت برخوردار است.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۲۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

وضعیت مطلوب شهرستان شاهرود از تلفن ثابت، همراه اول و اینترنت پرسرعتبه گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت ایام دهه فجر، مدیر مخابرات شهرستان شاهرود با امام جمعه شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مهدی سعدی گزارشی از اقدامات مخابرات منطقه سمنان در بخش تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت شهرستان شاهرود ارائه داد و وضعیت این شهرستان را در حوزه‌ی مخابرات و ارتباطات مطلوب عنوان کرد.
او اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی و اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا و نیاز مردم به خدمات مخابراتی و ارتباطی، تلاشگران ارتباطات در مخابرات منطقه سمنان به عنوان حافظان ارتباطات، با حفظ شبکه ارتباطی استان در بخش‌های تلفن ثابت، همراه و دیتا و ارائه خدمات مخابراتی بصورت غیرحضوری و آنلاین، تمام تلاش خود را جهت خروج از این بحران به کار گرفتند.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی ضمن اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم و توصیه به کار و تلاش بیشتر در راستای تحقق این مهم، از اقدامات مهندس سعدی و همچنین مخابرات منطقه سمنان در ارایه خدمات ارتباطی در این شهرستان قدردانی بعمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار