جشن ملی ۱۴۰۰ / ۳۲

افتتاح گلخانه تولید گیاهان زینتی در آمل + تصاویر

ساری-در ایام الله دهه فجر گلخانه تولید گیاهان زینتی در روستای بورکلا با همت بسیج سازندگی سپاه آمل افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۵۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به نقل از روابط عمومی سپاه آمل،در ایام الله دهه فجر  گلخانه ای به مساحت ۱۸۰۰ متر در روستای بورکلا با حضور حامد طاهری نسب، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل و مهدی قربانی فرمانده حوزه بسیج جوادالائمه و شورای اسلامی، دهیاری محل افتتاح شد.

رحمان پنداری در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در آمل گفت:با گذشت زمان برای توسعه و پیشرفت کار به کمک مالی نیاز داشتیم که برای همین از طریق فرمانده حوزه محل جهت دریافت تسهیلات بانکی به بسیج سازندگی سپاه آمل معرفی شدیم.

این تولیدکننده گل و گیاهان زینتی با اشاره به دریافت وام حمایتی افزود: این وام، واقعا برای توسعه نوسازی و بازسازی استقامت تیرچه‌های گلخانه و تهیه ابزار کار لازم بود که از طریق حمایت بسیج سازندگی سپاه آمل فراهم شد.

پنداری در ادامه انواع گل‌های تولیدی خود را بالغ بر ۱۰ نوع اعلام و اضافه کرد: انواع گل‌های آپارتمانی و گل‌های شاخه‌ای مانند: برگ انجیری، درازینا، استر، اسپراکوس، شمشاد، سیکاس و ... در این گلخانه پرورش و تولید شده و به بازار عرضه می‌شود.

این تولید کننده در پایان با قدردانی از بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل گفت: تعداد ۵ نفر در این کارگاه تولیدی مشغول بکار شده اند که با پیشرفت کار قطعا تعداد همکاران ما نیز بیشترخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار