فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

یک هزار و ۴۰۰ طرح محرومیت زدایی در استان مرکزی اجرا شد

سردار کریمی گفت: سپاه در طول سه سال گذشته افزون بر ۱۴۰۰ پروژه محرومیت زدایی متنوع اجرا کرده و به بهره برداری رسانده است و در طول دو سال اخیر نیز افزون بر ۵۰ کیلومتر لایروبی قنوات، کول گذاری و احداث کانال آب صورت گرفته و برای سال آینده پروژه های حوزه آب در صدر فعالیت های عمرانی و خدماتی قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۹۲
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در آئین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و مسکن محرومین سپاه شهرستان‌های ساوه گفت: در دهه فجر امسال طرح‌هایی در قالب مسکن محرومین، لایروبی قنوات، احداث کانال آب توسط سپاه احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
 
وی افزود: با تشکیل قرارگاه هوایت طرح های محرومیت زدایی در استانداری مرکزی مقرر شده که سپاه به عنوان دبیر قرارگاه از تمامی ظرفیت‌های استانی در سایه هم افزایی و متناسب با نیازهای هر منطقه‌ای استفاده کند و پروژه‌ها را تعریف کرده و در فاز اجرایی قرار دهد.
 
وی اظهار کرد:  بازسازی یا احداث مسکن برای آسیب دیدگان سیل را از مهمترین اقداماتی دانست که بسیج سازندگی با همکاری بنیاد مسکن، کمیته امداد، بهزیستی، گروه‌های جهادی و خیرین اجرایی کرده است و پروژه ها تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
وی بیان کرد: سپاه در طول سه سال گذشته افزون بر ۱۴۰۰ پروژه محرومیت زدایی متنوع اجرا کرده و به بهره برداری رسانده است و در طول دو سال اخیر نیز افزون بر ۵۰ کیلومتر لایروبی قنوات، کول گذاری و احداث کانال آب صورت گرفته و برای سال آینده پروژه های حوزه آب در صدر فعالیت های عمرانی و خدماتی قرار دارد.
 
وی ادامه داد: اهدای ۱۶۰۰ سری جهیزیه در طول دو سال اخیر از جمله اقدامات سپاه است و افزون بر ۷۶۰ صندوق قرض الحسنه مردمی راه اندازی شده که نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد.
 
وی گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر آموزش در حوزه اشتغال شکل گرفته و در سال جاری برای ۲۵۰۰ نفر با اعطای تسهیلات اشتغال ایجاد شده است.
 
با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان ساوه طرح لایروبی، مرمت و کول گذاری قنات روستای باغشاهی با صرف اعتباری معادل ۸۲ میلیون تومان که ۷۰ درصد هزینه آن با مشارکت اهالی و ۳۰ درصد توسط بسیج سازندگی تامین شده بود به بهره برداری رسید.
 
همچنین مسکن محرومین روستای چلبلو واقع در بخش مرکزی ساوه و همچنین در بخش خرقان زرندیه به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار