فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

گام دوم انقلاب نیازمند احیای کارکرد مساجد هستیم

سردار کریمی گفت: در گام دوم انقلاب نیازمند احیای کارکرد مساجد هستیم و سپاه و بسیج بر روی این مسئله تمرکز کرده و کلیه برنامه ها و فعالیت های بسیج با محوریت مساجد انجام می شود.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۹۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸
گام دوم انقلاب نیازمند احیای کارکرد مساجد هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین توزیع بسته‌های معیشتی در مسجد امیرالمومنین(ع) ساوه گفت: در راستای رفع مشکلات در مناطق حاشیه نشین تشکیل قرارگاه های محله اسلامی در دستور کار سپاه و بسیج استان مرکزی قرار گرفته که با پای کارآوردن ظرفیت های مردمی به برای رفع مشکلات مردم نقش آفرینی می کنند.
 
وی افزود: هم اکنون در سطح استان مرکزی بیش از ۳۱ محله حاشیه نشین این قرارگاه محله اسلامی تشکیل شده و تشکیل و تقویت قرارگاه های محله محور در سراسر استان با محوریت مساجد و احیای کارکرد مساجد یک ضرورت است.
 
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در گام دوم انقلاب نیازمند احیای کارکرد مساجد هستیم و سپاه و بسیج بر روی این مسئله تمرکز کرده و کلیه برنامه ها و فعالیت های بسیج با محوریت مساجد انجام می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: تشکیل مساجد در تراز انقلاب اسلامی در گام دوم یک ضرورت مهم است و تشکیل تمدن اسلامی از این مسیر میسر است.
انلتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار