فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سپاه هیچ دخالتی در عزل و نصب مدیران ندارد/در عرصه بسیج سازندگی، رقیب هیچ پیمانکاری نیستیم

سردار آتانی با اشاره به مواضع سپاه در انتصابات عنوان کرد: سپاه پاسداران هیچ دخالتی در عزل و نصب ها ندارد و اگر استعلامی از ما بخواهند ارائه خواهیم داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۱۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

قزوین_ سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صبح امروز در نشست صمیمی با مجموعه خبرگزاری بسیج که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: در قزوین شایعاتی مبنی بر اینکه سپاه پاسداران در عزل و نصب ها دخالت دارد یا برای پست های دولتی اشتیاق دارد، وجود داشت. بنده به عنوان فرمانده سپاه استان می گویم که سپاه پاسداران هیچ دخالتی در عزل و نصب ها ندارد. وظیفه سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب است تا کارهای زمین مانده را انجام دهد.

وی تصریح کرد: دولت پر از نیروهای خدوم و انقلابی است که بسیار توانا و اهل خلاقیت هستند. نیروهایی که در راستای گام دوم انقلاب باید به کار گرفته شوند. سپاه پاسداران در مناطقی که کارهای بر زمین مانده زیاد بوده و هیچ کس در دولت و پیمانکاران تمایلی به انجام آن ندارند وارد عرصه عمل می شود و برای خدمت رسانی به مردم تلاش جهادی می کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اقدامات سازندگی سپاه تصریح کرد: در عرصه بسیج سازندگی، ما رقیب هیچ پیمانکاری نیستیم، بلکه معتقدیم همه باید از مواهب انقلاب و کار بهره مند شوند. اما در مناطقی که صعب العبور بوده یا پروژه ها برای دولت و پیمانکاران مقرون به صرفه نیست بسیج سازندگی وارد شده تا بتواند کارهای زمین مانده را برای تزریق امید به جامعه انجام دهد.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: اگر پرسنلی از سپاه پاسداران در جایگاه مدیریت قرار دارد دستور از سپاه استان نبوده بلکه با موافقت سلسله مراتب صورت گرفته و ما موظف به اجرای دستور فرماندهان هستیم. ورود سپاه استان نیز صرفا در پاسخ به استعلامی بوده که جهت انتخاب مدیران از سپاه بخواهند و ما صرفا براساس آنچه سلسله مراتب وجود دارد عمل می کنیم و پاسخ استعلام را در اختیارشان قرار می دهیم و در غیر این صورت به موضوع ورود نمی کنیم.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار